וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דונצ'יץ' קלע 35, דאלאס הפסידה בהארכה לדטרויט

הסלובני לא מנע מהמאבריקס מאזן שלילי והפסד חמישי בשישה משחקים, שתי שלשות של הייז בהארכה סידרו לפיסטונס 125:131

דני אבדיה ורוי האצ'ימורה בתחרות קליעות באימון וושינגטון/מתוך טוויטר

משחק אחד בלבד נערך הלילה (בין חמישי לשישי) ב-NBA, אך גם זה לא מנע מהליגה לספק עוד לילה מותח במיוחד. דאלאס מאבריקס (11:10), שהגיעה אחרי ניצחון ביתי על גולדן סטייט, רשמה את הפסדה החמישי בששת המשחקים האחרונים כשנכנעה 131:125 לדטרויט פיסטונס (18:6) לאחר הארכה.

הטקסנים רצו להשיג בסך הכל את ניצחונם השני בתשעה משחקים מחוץ לדאלאס, אך לאחר מחצית ראשונה שוויונית ראו את המקומיים בורחים ליתרון דו ספרתי. האורחת לא אמרה נואש, וריצת 2:11 עם שלוש שלשות רצופות סידרה לה מהפך כשנותרו עוד כשמונה דקות לבאזר.

בהיעדר קייד קאנינגהאם הפצוע שעלול להיעדר לתקופה ארוכה, קיליאן הייז קיבל את המושכות בקו האחורי של הפיסטונס, ולא איכזב. הרכז הצרפתי קלע שלושה סלים רצופים עבור המארחת מתחתית הליגה וסידר יתרון תשע כשנותרו עוד שלוש דקות, אך סל של לוקה דונצ'יץ' ושלשה של רג'י בולוק 22 שניות לסיום קבעו שוויון. אייזיה סטיוארט החטיא על הבאזר, והמשחק נגרר להארכה אחרי שוויון 117.

ג'יידן אייבי, שחקן דטרויט פיסטונס חוגג. Gregory Shamus, GettyImages
הפיסטונס הצעירים חגגו. אייבי/GettyImages, Gregory Shamus

דונצ'יץ' פתח בסערה את חמש הדקות הנוספות עם שני סלים, אך בשוויון 125 דקה ורבע לסיום, הייז התעורר עם שתי שלשות רצופות שסגרו סיפור. המאבריקס יורדים למאזן למאזן שלילי ול-8:1 בחוץ, הפיסטונס קוטעים רצף של שלושה הפסדים רצופים.

בויאן בוגנדוביץ' הוביל את המנצחת עם 30 נקודות, הייז הוסיף 22 ו-8 אסיסטים. דונצ'יץ' בלט מנגד עם 35 נקודות ו-10 אסיסטים, טים הארדווי ג'וניור הוסיף 26 וכריסטיאן ווד תרם 25 מול האקסית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully