וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סלמאני כבש ראשון, פנאתינייקוס הפכה ל-1:3 על הפועל באר שבע

החלוץ הקוסוברי הבקיע מבישול של יוספי במשחק ההכנה בקפריסין, אך מוליכת הליגה היוונית השלימה מהפך. ויטור, ספורי ושכטר לא שותפו

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 1.12/ספורט1

הפועל באר שבע יצאה בתחילת השבוע למחנה אימונים קצר בלימסול, קפריסין, וממנו היא תשוב עוד הערב עם הפסד 3:1 לפנאתינייקוס, מוליכת הליגה היוונית שהשלימה הבוקר (חמישי) מהפך על מחזיקת הגביע הישראלי.

אליניב ברדה חילק את הדקות בין שחקני הסגל, ישנם גם נציגי נבחרות כמו מיגל ויטור ורמזי ספורי שלא שותפו וכמוהם גם איתי שכטר שרק חזר מתפקידו הקצר כפרשן שידורי המונדיאל בקטאר, וכך עלה מול 'פאו' הרכב די משני עם אריאל הרוש בשער, אור דדיה, איאד אבו עביד, אור בלוריאן ואביב סולומון בהגנה, רועי גורדנה, שי אליאס ותומר יוספי בקישור ובחלק הקדמי אדריאן פאון, יוג'ין אנסה ואסטריט סלמאני. באר שבע הייתה זו שעלתה ליתרון בדקה ה-30 משער של סלמאני הקוסוברי, שנהנה מבישול של גורדנה, אבל חאבייר איזן בדקה ה-42 בבעיטה מקצה הרחבה.

צפו בתקציר: הפועל באר שבע נכנעה לפנאתינייקוס

תומר יוספי שחקן הפועל באר שבע. הפוע באר שבע, אתר רשמי
שער יתרון שלא הספיק. יוספי וסלמאני חוגגים/אתר רשמי, הפוע באר שבע

במחצית השנייה החליף ברדה כמעט את כל ההרכב ומי שעלו היו עומרי גלזר, אור דדיה, איתן טיבי, אור בלוריאן, הלדר לופס, אנדרה מרטינס, עדן שמיר, דור מיכה, שאפי סוליימאנוב, אדריאן פאון ותומר חמד. סוליימאנוב החמיץ פעמיים והיה קרוב להשיב את האדומים ליתרון, אלא שמי שהכריע את ההתמודדות היה דווקא הבלם אכילס פונגוראס שכבש בדקות 72 ו-82 וקבע 1:3 בסיום. במהלך המחצית השנייה גם שיתף ברדה את שגיב יחזקאל ואת מועתסם עיסאווי.

ביום חמישי הבא תפגוש הפועל באר שבע את הפועל תל אביב במסגרת חצי גמר גביע הטוטו וארבעה ימים לאחר מכן תתארח אצל מ.ס. אשדוד לאחד המשחקים המרתקים ביותר במסגרת סיבוב ח' בגביע המדינה. גם משחק החזרה של הפועל באר שבע לליגת העל ייערך באצטדיון הי"א, שוב נגד מ.ס. אשדוד ביום שבת ה-17 בדצמבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully