וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבדיה קלע 7 נקודות בהפסד וושינגטון 113:106 בברוקלין

הישראלי הוסיף 5 ריב' ו-3 אס' ב-26 דק', אבל דוראנט (39) וקיירי (27) הוליכו את הנטס לניצחון ביתי חמישי רצוף. פורזינגיס הוביל את המפסידה עם 27 ו-19 ריב'

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 30.11/ספורט1

אחרי הניצחון המרשים על מינסוטה, וושינגטון נחלה הלילה (בין רביעי לחמישי) הפסד רביעי בחמישה משחקים, הפעם 113:107 לברוקלין החזקה במשחק שהיה צמוד ומותח למן הפתיחה. דני אבדיה שיחק 26 דקות וסיפק 7 נקודות, 5 ריבאונדים, 3 אסיסטים וחסימה אחת, כאשר חמש נקודות היו לו כבר ברבע הראשון, אך הוא לא ממש היה פקטור בהתקפה בהמשך. הנטס, שחסרו את בן סימונס הפצוע, הובילו רק בשלוש הפרש בפתיחת הרבע האחרון אבל דוראנט השתלט על המשחק, כששלשות של ג'ו האריס וקיירי אירווינג הריצו את המארחים ליתרון 94:105, שממנו וושינגטון לא הצליחה לחזור.

דני אבדיה קווין דוראנט. רויטרס
לא ממש היה פקטור בהתקפה הפעם. אבדיה שומר על דוראנט/רויטרס

דוראנט להט כרגיל והוביל את הנטס עם 39 נקודות באחוזים מעולים (13 מ-20) אחרי שרשם שיא עונתי מול אורלנדו (45). קיירי אירווינג הוסיף 27 נקודות וג'ו האריס תרם 14 לברוקלין, שרשמה ניצחון חמישי ברציפות בבית. שלושה שחקנים הובילו את הוויזארדס בהתקפה. קריסטאפס פורזינגיס, שקלע שיא קריירה מול מינסוטה במשחק הקודם, הצטיין שוב עם 27 ו-19 ריבאונדים. בראדלי ביל וקייל קוזמה תרמו 25 כל אחד אבל זה הספיק רק כדי לתת פייט ולא לניצחון המיוחל.

וושינגטון תנוח כעת לילה אחד ובין שישי לשבת תתארח אצל שארלוט החלשה, בתקווה לחזור למסלול הניצחונות ולחזור למאזן חיובי כאשר כעת מאזנה עומד על 11 ניצחונות ו-11 הפסדים. ברוקלין שיפרה את מאזנה ל-11:12 ובין שישי לשבת תארח את טורונטו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully