וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף נשים: הפועל כפר סבא העפילה לשלב הבא בגביע האתגר

לאחר שניצחו בשבוע שעבר בחוץ 1:3 את סאלו, השחקניות בירוק מחצו את הפיניות 0:3, ובשלב הבא יתמודדו נגד אוורסה דה מנורקה מספרד

הפועל כפר סבא נשים. יוסי לזרוף,
ניצחון של אלופות. בנות הפועל כפר סבא/יוסי לזרוף

קבוצת הנשים בכדורעף הפועל כפר סבא השלימה ניצחון כפול על ל.פ. סאלו מפינלנד, והעפילה לשלב הבא בגביע האתגר (1/16, שלב אחד לפני השמינית). לאחר שניצחה בשבוע שעבר בחוץ 1:3, השחקניות בירוק מול קהל נלהב שמנה כ-700 איש מחצו את הפיניות 0:3, ובשלב הבא יתמודדו נגד אוורסה דה מנורקה מספרד (אחד מהאיים הבלאריים).

כפר סבא עלתה למשחק נחושה להכריע את המשחק כמה שיותר מהר. "המערכה הראשונה הכי חשובה" אמר לני המשחק יו"ר הפועל כפ"ס גרי אברמוביץ. ואכן, נשות כפר סבא מחצו את הפיניות בשתי המערכות הראשונות (11:25 ו- 17:25). במערכה הראשונה סאלו הובילה 2:4, אבל כפר סבא עם 14 נקודות רצופות (6:16) לא השאירה סיכוי לאורחת. המערכה השניה היתה צמודה עד לנקודה ה-15, או אז כפר סבא פתחה בבליץ ווברחה לפיניות.

המערכה השלישית היתה בשליטת הפיניות, שהובילו לכל אורכה עד כדי 20:23. לסאלו היו חסרות שתי נקודות כדי לזכות במערכה, אבל התעלות של הכפר סבאיות, יכולת מרשימה בהתקפה של יוניסקה בטיסטה, שנולדה בקובה ובעלת אזרחות קזחסטנית (סיימה עם 15 נק'), יחד עם שירלין בשורון הקאמרונית, ופרננדה תומר הברזילאית (10 נק' כ"א) ומשחק צוות נהדר של יתר השחקניות, השלימו את המשימה עם ניצחון במערכה 26:28.

כ 700 אוהדים מילאו את אולם אריק איינשטיין, ויצרו אווירה ססגונית ביציע. רבים מהם הגיעו לבושים בירוק ועם צעיפי המועדון. לפני המשחק נערך טקס מיוחד, בנוכחות סגן שגרירת פינלנד, ג'ואנה טונאנן ויוסי סרודי, הבעלים של נותנת החסות הראשית של המועדון, קבוצת ח.י, שמלווה בקביעות את משחקי הקבוצה.

מאמן כפר סבא סבה דבש: "אני מודה לקהל הרב שהגיע ועודד, זה עזר לשחקניות לנצח. ניצחנו בזכות הרצון להוכיח שאנחנו מסוגלים להגיע רחוק במפעל זה. הבנות עמדו טוב מבחינה טקטית. בשלב הבא נקבל יריבה חזקה מספרד, שלא הפסידה בביתה. יהיה יותר קשה לעבור, במיוחד שמשחק הגומלין ייערך אצלן, אבל אנחנו מאמינים בעצמנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully