וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השביעי ברצף: הפועל ירושלים גברה 80:89 על באקן ברס

שחקניו של דז'יקיץ' המשיכו ביכולת הנהדרת שלהם מהניצחון על מכבי תל אביב והתקרבו להבטחת יתרון הביתיות בפלייאין בליגת האלופות של פיב"א. הנקינס (22 נק' ו-9 ריב') בלט אצל המארחת, צ'יילדס (24 נק' ו-8 ריב') אצל הדנים. דוברת נפצע וירד מהפרקט

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 29.11/ספורט1

אחרי הניצחון על מכבי תל אביב במסגרת הליגה המקומית, הפועל ירושלים המשיכה ברצף הניצחונות עם 80:89 על באקן ברס, עליה גברה בתחילת החודש בחוץ, וגם הערב (רביעי) השלימה את המשימה ועלתה זמנית למקום הראשון בבית ה'.

אלכסנדר דז'יקיץ' חיפש ניצחון על מנת להתקרב להבטחת המקום השני ולהנות מיתרון ביתיות בסדרת הפלייאין על הכרטיס לשלב הבא. הירושלמים עלו לארנה עם חמישייה שכללה את אור קורנליוס, זאק הנקינס, ליוואי רנדולף, ספידי סמית' ומארקס מייריס. אחרי רבע ראשון שהסתיים ביתרון 5 לזכות הקבוצה הישראלית, יצאו רנדולף (17 נק') ודוברת שנפצע בהמשך, לריצה שפתחה את הפער עד סיום החצי הראשון לשבע נקודות.

ברבע השלישי הדנים הצליחו לחזור לעניינים ולצמק לשלוש נקודות בלבד, בעיקר בזכות משחק נהדר של אליה שילדס (24 נק', 8 ריב') שבלט אצל באקן ברס. במצב של יתרון ביתי של ירושלים של שלוש בלבד, קרינגטון והנקינס (22 נק', 9 ריב') התעלו על עצמו והצליח לברוח לדנים שלא הצליחו לחזור עד הסיום כשהיתרון של ירושלים המשיך לצמוח. בסיום, הפועל ירושלים עם 80:89 על באקן ברס המשיכה בדהירה שלה קדימה עם יכולת מצוינת.

קלעו להפועל ירושלים: זאק הנקינס 22 (9 ריבאונדים), קאדין קרינגטון 20, ליוואי רנדולף 17, סים סנדר ונה וספידי סמית' (14 אסיסטים) 9 כ"א, אור קורנליוס 6, מארקס מייריס 4, נועם דוברת 2. שותף ולא קלע: איתי שגב.

קלעו לבאקן ברס: אלייז'ה צ'יילדס 24 (8 ריבאונדים), טוני קאר 19, סקיילר בואולין 11, דרקו יוקיץ' 9, ריאן אוואנס 8, מישל דיוף 5, נואה צ'רצ'יל ודנג אדל 2 כ"א. שותפו ולא קלעו: גוסטב קנודסן, מורטן סאהלרץ.

נועם דוברת שחקן הפועל ירושלים. ברני ארדוב
נפצע בניצחון הירושלמי. דוברת/ברני ארדוב

בשבת (19:00) הפועל ירושלים תארח את עירוני קרית אתא למשחק במסגרת המחזור השמיני של ליגת ווינר סל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully