וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איזי שרצקי: "אני הולך להביא כמה שחקנים, רק שנישאר בליגה"

בעלי עירוני קרית שמונה התראיין לתוכנית הספורט ב-103fm וסיפר על המשבר בקבוצה: "הכדורגל כבר לא בשבילי, שהמאמן יביא מי שהוא רוצה"

עירוני קרית שמונה יצאה לפגרת המונדיאל מהמקום האחרון בטבלת ליגת העל. בעלי הקבוצה, איזי שרצקי, שוחח בתוכנית הספורט של 103fm ושיתף על המשבר שעובר על המועדון שלו והוסיף התייחסות למאבק המשפטי שלו מול רשות המיסים.

האזינו לריאיון של איזי שרצקי

על מצב הקבוצה: "אני מאוד מאוכזב, מה אני אעשה? אני הולך להביא כמה שחקנים. מה שהמאמן ירצה הוא יביא, אני נותן לו יד חופשית. הכדורגל כבר לא בשבילי, הוא יביא מי שהוא רוצה, רק שנישאר בליגה. אם נרד ליגה, אני לא יודע מה יהיה".

על המאבק המשפטי מול רשות המיסים: "לא נראה לי שבסוף אצא מזה טוב, זה לא יאומן איך מתנהגים. הבאתי 500 מיליון שקל לעיר הזאת. הם השתגעו לגמרי. הם מוציאים לי את החשק לא להיות שם דקה. מצאו פראייר והתלבשו עליו. בית המשפט כבר החליט שהוא רוצה פשרה, להחזיר לי שליש מהכסף. אני מוכן, למרות שזה לא צודק גם כלפיי".

בנוגע למעבר של שחקנים מקרית שמונה לקבוצות הליגה בינואר: "איתמר שבירו שחקן מקסים, אני מאוד אוהב אותו. אני רוצה שהוא יישאר בליגה. לא מוכר לא את שבירו, לא את מורגן ולא אף אחד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully