וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוזרת לקצב: 1:2 למכבי תל אביב על אנטליאספור בהכנה

30.11.2022 / 16:03

הצהובים החלו את מחנה האימונים בטורקיה עם ניצחון על הקבוצה המקומית. ווראל (ע' 45+1) סייע לאורחת, מחמדי איזן (74) וגלוך הכריע (81). ריקן: "שמחים שניצחנו, רוצים להיראות יותר טוב"

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 30.11/ספורט1

בזמן שמונדיאל 2022 מתקרב לסיום שלב הבתים, קבוצות ליגת העל חוזרות מהחופשה ישירות למחנה אימונים לקראת החצי השני של העונה. מכבי תל אביב, שיצאה לטורקיה, ערכה היום (רביעי) את משחקה הראשון במחנה וגברה 1:2 על אנטליאספור המקומית.

דניאל טננבאום קיבל הזדמנות בין הקורות, כאשר בהתקפה עלו פארפה גיאגון, ערן זהבי ודור תורג'מן הצעיר. דקה לתוך תוספת הזמן של המחצית הראשונה, הצהובים הצליחו לעלות ליתרון בזכות שער עצמי של גוראי ווראל.

בדקה ה-70 ג'ורג'ה יובאנוביץ' בעט לרשת אך השער נפסל בגלל נבדל, וכעבור ארבע דקות בלבד אנטליאספור איזנה משער של אדמיר מחמדי, חלוץ נבחרת שוויץ לשעבר. לקבוצתו של ולאדן איביץ' עוד נותר מספיק זמן להשיב לעצמה את היתרון, ובדקה ה-81 היה זה אוסקר גלוך שכבש את שער הניצחון וקבע את תוצאת המשחק.

הצהובים יערכו את משחקם השני במחנה האימונים נגד אדנה דמירספור (ראשון, 16:55, ספורט2) ויממה לאחר מכן ישובו ארצה.

הרכב מכבי תל אביב במחצית הראשונה: דניאל טננבאום, אנדרה ג'ראלדש, שחר פיבן, שרן ייני, אנריק סבוריט, מתן חוזז, דור פרץ, יוריס ואן אובריים, פארפה גויאגון, דור תורג'מן, ערן זהבי.

הרכב מכבי תל אביב במחצית השנייה: דניאל טננבאום, אופיר דוידזאדה, שרן ייני, עידן נחמיאס, אבי ריקן, גבי קניקובסקי, דן ביטון, אייל גולסה, אוסקר גלוך, יונתן כהן, ג'ורג'ה יובאנוביץ'.

אבי ריקן אמר בסיום: "כל משחק חשוב לנצח, גם אם זה משחק אימון. יחד עם זאת הגענו לפה בעיקר כדי לעבוד פיזית, לעבוד על דברים טקטיים שאנחנו רוצים וליישם אותם גם במשחקים כאלה. שמחים שניצחנו, אבל יש לנו עוד הרבה עבודה. אנחנו רוצים להיראות הרבה יותר טוב גם בהמשך ואנחנו עובדים מאוד קשה. מחר נמשיך לעבוד".

על התחושות במחנה אימונים שמתרחש באופן נדיר באמצע העונה, סיפר ריקן: "זו פעם ראשונה שקורה לי, אני חושב שלכולם. זה לא שגרתי, אבל זה בעצם חילק את העונה לשני חלקים. צריך להיערך מחדש ומתחילים מהתחלה. בשבילנו תמיד כיף להיות ביחד, אמנם רחוקים מהמשפחה ומהארץ שלנו, אבל אנחנו נהנים פה כל יום. המתחם פה פנטסטי ונותן לנו את כל האפשרויות, הצוות תומך ונמשיך לעבוד קשה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully