וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בספרד טוענים: כריסטיאנו רונאלדו קרוב לחתימה באל-נאסר הסעודית

עודכן לאחרונה: 30.11.2022 / 10:16

לפי "מארקה", הכוכב הפורטוגלי מסכים להפחית ברמה לטובת פיצוי כלכלי - 200 מיליון יורו לעונה, בחוזה לשנתיים וחצי

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 30.11/ספורט1

תשומת לבו של כריסטיאנו רונאלדו נתונה בשני מוקדים בימים אלה - לצד המאמצים להוליך את פורטוגל לזכייה במונדיאל, מחפש CR7 קבוצה להמשך העונה. לאחר שחרורו ממנצ'סטר יונייטד נפוצו לא מעט שמועות לגבי עתידו של אחד הכדורגלנים הגדולים בכל הזמנים, אולם לפי "מארקה", היעד הריאלי ביותר כרגע מסתמן כאל-נאסר הסעודית.

"הוא קרוב לסיכום", נכתב בעיתון הספרדי. "כריסטיאנו קרוב לחתימה לשנתיים וחצי, בחוזה של למעלה מ-200 מיליון יורו לעונה, כולל משכורת והסכמי חסויות. כשהבין שההצעות מקבוצות גדולות באירופה כמעט לא קיימות, CR7 מוכן לשחק ברמה נמוכה יותר, ולקבל פיצוי עם שכר ענק".

מיותר לציין שאף קבוצה אחרת לא מסוגלת לעמוד בסכומים שמוצעים לרונאלדו בערב הסעודית - גם לא קבוצות מה-MLS, שהוזכרו כמועמדות. "הכדורגל הערבי בעליה, ובליגה יודעים שאם כריסטיאנו יגיע זה ייתן דחיפה אדירה ביחסי הציבור", נכתב בספרד. "אין שום בעיות משפטיות שמונעות את המהלך, והפורטוגלי קרוב מאוד לסיכום".

לוח שידורי מונדיאל 2022 - היכן ישודרו כל משחקי הגביע העולמי?

כריסטיאנו רונאלדו, שחקן נבחרת פורטוגל. Francois Nel, GettyImages
בדרך לכסף הגדול? רונאלדו/GettyImages, Francois Nel

את אל-נאסר מאמן רודי גרסיה, ובשורותיה ניתן למצוא מספר שחקנים שכבר עשו דבר או שניים בכדורגל העולמי - ביניהם דויד אוספינה, טאליסקה, גונסאלו מרטינס, וינסנט אבובאקר, לואיס גוסטבו ואחרים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully