וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דונצ'יץ' ממשיך להדהים, קרי מהלל ומודה: "המהלך שלי היה מטופש"

עודכן לאחרונה: 30.11.2022 / 8:29

כוכב דאלאס המשיך לחרוט את שמו בספרי ההיסטוריה גם בניצחון על גולדן סטייט. סטף על האיבוד הגורלי: "התבלבלתי לגבי הזמן והתוצאה"

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 30.11/ספורט1

"זה כבר נהיה משעמם" - כך אמר הלילה (בין שלישי לרביעי) ג'ייסון קיד, כשהתבקש לתאר עוד הופעה מופלאה של כוכב דאלאס, לוקה דונצ'יץ'. אבל מה שהסופרסטאר הסלובני עושה מאז פתיחת העונה הוא הכל מלבד משעמם. לכל הליגה יש עד כה 0 טריפל דאבלים של 40 נקודות ומעלה. לדונצ'יץ' יש כבר שלושה, אחרי 42 נקודות, 12 ריבאונדים ו-12 אסיסטים על הראש של גולדן סטייט.

"בוא נראה ממנו כבר משהו חדש", התלוצץ קיד, "אולי עם יד שמאל. אני כבר צוחק. הוא אחד הטובים בעולם, והוא פשוט עושה מה שהוא עושה. יש אנשים שכבר לוקחים אותו כמובן מאליו. הבחור הזה מיוחד".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן

דונצ'יץ', מלך הסלים מאז פתיחת העונה, ציין טריפל דאבל חמישי העונה ו-51 בקריירה. זו הפעם החמישית שהוא מגיע לטריפל דאבל עם 40 נקודות או יותר - רק אוסקר רוברטסון, ראסל ווסטברוק, ג'יימס הארדן ולברון ג'יימס עשו זאת יותר, ולוקה רק בן 23.

זה נגמר ב-113:116 למאבס על האלופה בתום דרמה גדולה - בסיום, יכולה היתה גולדן סטייט לנצח או לשלוח את המשחק להארכה פעמיים, אך סטפן קרי ביצע צעדים וקליי תומפסון החטיא על הבאזר. "חששתי, לא אשקר", הודה דונצ'יץ'. "זה קליי, הוא לא מחטיא הרבה זריקות פנויות. שמחתי כשזה לא נכנס". על ההופעה הנהדרת שלו אמר: "נתתי הכל, בסיום הייתי מאוד עייף אבל היינו זקוקים לניצחון הזה. זה הגיע לנו".

קרי שיבח את הכוכב לו הפסיד: "הגודל שלו ויכולות הכדרור שלו מאלצים אותך להיות עירני כל המשחק, והיכולת שלו לקלוע משלוש אומרת שאתה צריך לדאוג מכל דבר אצלו. ראיית המשחק שלו בלתי רגילה, יש לו את החבילה ההתקפית שלמה וכשהוא קולע זריקות, כמו הלילה, זה קשה".

על האיבוד הגורלי שלו לקראת הסיום אמר כוכב האלופה: "עשיתי מהלך מטופש כשלא הלכתי ללייאפ, קצת התבלבלתי לגבי הזמן והתוצאה. לא חשבתי שעשיתי צעדים, אבל מי אני שאגיד?"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully