וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דני פרנקו מודה: "הספסל היה כבוי, הורדנו את הראש מוקדם מדי"

עודכן לאחרונה: 30.11.2022 / 7:43

הפועל תל אביב העמידה שיא קליעה שלילי וספגה הפסד ביתי ראשון העונה, 70:64 לבודוצ'נוסט, לאחר שלא הובילה כלל. המאמן מבקש סבלנות: "אנחנו צריכים לעשות התאמות להרכב החדש, וזה ייקח זמן". ביום שישי (13:30) כבר מחכה לה הפועל חולון בליגת העל

תקציר: הפועל תל אביב - בודצ'נוסט 70:64/ספורט1

הפועל תל אביב איבדה אמש (שלישי) את מאזנה המושלם העונה בבית, וגם את מאזנה החיובי ביורוקאפ, כשהפסידה לבודוצ'נוסט 70:64. האדומים הבינו את גודל הצרה עוד לפני פתיחת המשחק, משום שהתייצבו אליו ללא ג'יילן הורד הפצוע וג'ייקובן בראון החולה. הם לא צעדו ביתרון אפילו לשנייה אחת, ובתוך שבע דקות ספגו חמש שלשות מקמרון ריינולדס ומצאו עצמם בפיגור שיא, 23:9.

"הם גרמו לנו להוריד את הראש מוקדם מדי, והספסל שלנו היה קצת כבוי", הודה המאמן דני פרנקו, והעלה באופן אוטומטי את התהייה בנוגע למהלך שביצע המועדון - עם החלפתו של כריס הורטון בצ'ינאנו אונואקו, שלא מצא חן בעיני חלק גדול מהשחקנים, בעיקר הישראלים שבהם. "היינו במצב דומה גם באנקרה, כך שאני לא יודע אם אפשר לשים את האצבע על מגמה. אנחנו צריכים לעשות התאמות להרכב הזה. יש לנו עכשיו שחקנים שונים עם איכויות שונות, וזה ידרוש זמן, סבלנות ואורך רוח של כולם מסביב. אנחנו צריכים לדרוש מעצמנו יותר בתקופה הזאת".

מאמן הפועל תל אביב דני פרנקו עם ג'ייקובן בראון. ברני ארדוב
התקשו בלעדיו. פרנקו לצד בראון/ברני ארדוב

הורטון, שסיים למעשה את דרכו בקבוצה, נותר בצד על לבוש אזרחי. "כמו שיש פרוטוקול שיקום לשחקנים שנפצעים, צריך פרוטוקול מסוים להחלפת שחקנים", הוסיף פרנקו. "ההחלפה של הורטון לא הייתה מהלך קונבנציונלי. החלפנו שחקן טוב שמאוד אהבנו בשחקן טוב אחר".

בודוצ'נוסט המחישה מדוע היא נחשבת לאחת מקבוצות ההגנה החזקות במפעל, כשגרמה להפועל תל אביב לקצץ 13 נקודות משיא הקליעה השלילי שלה העונה (מ-77 ל-64). המקומיים פגעו רק ב-3 מ-18 לשלוש, למרות שאקזבייר מנפורד (22 נקודות) ותומר גינת (18) ניסו לחפות על היעדרם של בראון והורד.

"זה היה הפסד מתסכל", סיכם פרנקו. "בודוצ'נוסט שלטה בקצב, ואנחנו לא מצאנו את המשחק שלנו. היא קבוצה מתסכלת וסבלנית, עם איי.קיו גבוה מאוד של כדורסל, ולא השכלנו לנצל את היתרונות שלנו. בכל פעם שהתקרבנו, זה לא הספיק. אם אגיד לעצמי שהיינו עייפים, אז זה פתרון קל מדי ולא יקדם אותנו לקראת המפגש עם הפועל חולון ביום שישי. אנחנו צריכים ללמוד להתמודד עם העייפות".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
תומר גינת, שחקן הפועל תל אביב. דני מרון
גם יכולת טובה שלו לא עזרה. גינת/דני מרון

הפועל תל אביב תתארח אצל הפועל חולון (שישי, 13:30) במסגרת המחזור השמיני של ליגת העל בכדורסל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully