וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפסד ביתי ראשון באירופה: הפועל תל אביב נכנעה 70:64 לבודוצ'נוסט

האדומים קיוו להתאושש מההפסד הדרמטי לגראן קנאריה, אבל חטפו 17 נקודות מקמרון ריינולדס ברבע הראשון (22) והתקשו ללא הורד ובראון. מנפורד (22) לא הצליח להושיע, משחק טוב גם לאונואקו

תקציר: הפועל תל אביב - בודצ'נוסט 70:64/ספורט1

אחרי ההפסד הדרמטי בגראן קנאריה, הפועל תל אביב רצתה לשמור על מאזן ביתי מושלם ביורוקאפ. אלא שללא ג'יילן הורד הפצוע וג'ייקובן בראון החולה, האדומים הפסידו 70:64 לבודוצ'נוסט וירדו למאזן של 3:3 עם שלושה הפסדים בארבעת המשחקים האחרונים. הרבע הראשון בדיעבד היה זה ש"הרג" את הפועל תל אביב, או יותר נכון קמרון ריינולדס, שצלף לא פחות מחמש שלשות והוביל את האורחים ליתרון 14:26 עם לא פחות מ-17 נקודות ברבע הזה.

האדומים שיפרו מאוד את ההגנה ברבע השני והשלישי ובפתיחת הרבע הרביעי סל של גינת קבע 53:55 בלבד למונטנגרים. אלא שבמקום להשלים את הקאמבק, הפועל תל אביב נתקעה בהתקפה וראתה בעיקר את אלפה קאבה חוגג עליה בצבע ושלשה של פופוביץ' חיסלה את תקוות האדומים לחזור למשחק הזה.

בר טימור, שחקן הפועל תל אביב לצד קסבייר מנפורד. דני מרון
הפסד מתסכל. בר טימור/דני מרון
קמרון ריינולדס בודצ'נוסט מול הפועל תל אביב. רויטרס
חגג על האדומים ברבע הראשון. קמרון ריינולדס/רויטרס

אקזבייר מנפורד היה נקודת האור בקבוצה של דני פרנקו עם 21 נקודות, 6 ריבאונדים ו-6 אסיסטים. אונואקו רשם את משחקו הטוב ביותר מאז הגיע לקבוצה עם 15 נקודות, אבל הנוכחות של ג'ייקובן ברגעי ההכרעה היתה חסרה מאוד להפועל תל אביב. קמרון ריינולדס כיכב מנגד עם 22 נקודות, 17 מתוכן כאמור ברבע הראשון. אלפה קאבה המצוין הוסיף 17 נקודות ולא פחות מ-14 ריבאונדים למנצחים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully