וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ניצחון חמישי רצוף להפועל חיפה ביורופקאפ, תבוסה להרצליה בליגת האלופות

האדומים מהכרמל עלו לשלב הבתים השני מהמקום הראשון עם 64:75 על אנטוורפן, מחזיקת הגביע הפסידה 83:63 אצל טנריפה. הפסד גם לנס ציונה בליגה הצפון אירופית

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 29.11/ספורט1

שבוע אחרי שניצחה את גמונדן והבטיחה את מקומה בשלב הבתים השני של היורופקאפ, הפועל חיפה ניצחה הערב (שלישי) ברוממה 64:75 את אנטוורפן הבלגית והבטיחה גם את ראשות בית ב'. האדומים מהכרמל סיימו את השלב הראשון עם מאזן של חמישה ניצחונות לעומת הפסד אחד בלבד.

הרבע הראשון היה כולו של הבלגים שהובילו 13:23, אבל שתי שלשות רצופות של ספנסר וייס באמצע הרבע השני גרמו לשינוי מומנטום וקאדים אלן גם העלה את הפועל חיפה ליתרון, בדרך ל-35:36 בהפסקה. ההגנה של הפועל חיפה שמרה על אותו קו גם ברבע השלישי הצמוד, אותו סיימה עם 52:57 ועמית שמחון דאג להגדיל את הפער לדו-ספרתי ולהבטיח עוד חגיגת ניצחון.

אלן הוביל את קלעי הפועל חיפה עם 18 נקודות, שמחון תרם 14 וגם 6 אסיסטים, וייס, דבונטה אפסון, וויליאם ריימן ושון ג'ונס קלעו 8 כל אחד, ג'יילן ג'ונס הוסיף 7 ואנתוני היקי 4.

ספנסר וייס, שחקן הפועל חיפה. מאור אלקסלסי
שינה מומנטום. ספנסר וייס/מאור אלקסלסי

בני הרצליה נחלה הפסד שלישי בארבעה משחקים בליגת האלופות של פיב"א, כשהובסה 83:63 בחוץ על ידי טנריפה. הקבוצה מספרד הביסה את מחזיקת הגביע ב-38 הפרש במשחק בישראל וגם הפעם סגרה עניין די מהר, עם 14:34 ברבע הראשון שהפך את הערב לגארבג' טיים מתמשך.

מוריס קמפ היה הקלע הבולט של הרצליה עם 15 נקודות, כריס באב סיים עם 14 וג'וליאן גמבל תרם 10. בצד השני, גיורגי שרמדיני הוביל את המנצחת עם 18 נקודות ו-7 כדורים חוזרים ועוד ותיק, מרסיליניו הוארטס, סיים עם 16 ו-9 אסיסטים.

עירוני נס ציונה פתחה את השתתפותה בליגה הצפון אירופית עם הפסד 92:76 בפולין לאוסטרוב. הכתומים ירדו להפסקה בפיגור 11 נקודות (53:42) ולא הצליחו לחזור למרות 28 נקודות ו-8 ריבאונדים של טיילר ביי. די ג'יי קופר קלע 8 והוסיף 10 אסיסטים, הישראלים תרמו 6 נקודות בלבד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully