וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשחק החשוב של השבוע: הפועל ירושלים מארחת את באקן ברס

29.11.2022 / 17:36

אחרי הניצחון על מכבי תל אביב, האדומים מארחים ברביעי (21:00) את היריבה הדנית. כדי להתקרב לשלב הבא בליגת האלופות, אסור להם למעוד מול הקבוצה החלשה בבית

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 29.11/ספורט1

בפעם האחרונה שהפועל ירושלים ובאקן ברס נפגשו על אותו פרקט, נדמה היה שהאדומים עומדים להסתבך בצרות. אלא שהניצחון הדרמטי 71:72 בדנמרק שינה את התמונה: מאז הם לא הפסידו, ומחר (רביעי, 21:00) יארחו אותה בארנה כשהמומנטום בצד שלהם, בעיקר אחרי שגברו השבוע בחוץ על מכבי תל אביב בליגת העל.

ירושלים מדורגת במקום השני בבית ה' של ליגת האלופות, כשבמאזנה שני ניצחונות והפסד. כדי לתפוס את הרכבת לטופ 16 יהא עליהם לנצח כנראה בלודוויגסבורג בעוד שבועיים, אך עוד קודם לכן - אסור להם למעוד מול הקבוצה היחידה בבית שעדיין לא ניצחה העונה. גם אם לא יסיימו במקום הראשון, אלכסנדר דז'יקיץ' ושחקניו ישאפו לפחות לתפוס את המקום השני כדי ליהנות מיתרון ביתיות בסדרת הפלייאין על הכרטיס לשלב הבא.

שחקני הפועל ירושלים. ברני ארדוב
לא הפסידו מאז הניצחון הדרמטי בדנמרק. שחקני הפועל ירושלים/ברני ארדוב

באקן ברס לא נהנית בינתיים מעונה מוצלחת במיוחד, והיא אפילו איבדה את השליטה האבסולוטית שלה בליגה הדנית, ולישראל היא מגיעה אחרי שספגה הפסד שלישי בתשעה מחזורים. את העונה שעברה, לשם השוואה, היא סיימה במאזן 0:17 בליגה הסדירה ו-2:33 בסך הכל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully