וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרמה באיטליה: "כל הנהלת יובנטוס החליטה להתפטר"

הנשיא אנדראה אניילי, סגנו פאבל נדבד וכל יתר חברי ההנהלה זזים מתפקידם בעקבות החקירות המתנהלות נגד המועדון

תקציר: יובנטוס - לאציו 0:3/ספורט1

דרמה גדולה הערב (שני) באיטליה, בעקבות דיווחים על כך שכל הנהלת יובנטוס החליטה להתפטר יחד, כולל הנשיא אנדראה אניילי וסגנו פאבל נדבד. על פי העיתונאי פבריציו רומאנו, במועדון יקימו מערך מנהלי חדש ויצטרכו לבחור בחודשים הקרובים את האנשים שיעמדו בראשו.

על פי "גאזטה דלו ספורט", ההנהלה קיימה ישיבת חירום וההחלטה התקבלה בעקבות החקירה בגין דיווחים כוזבים שגרמו לגוף המפקח על הפעילות בשוק הבורסה באיטליה לבקש הבהרות מהמועדון ביוני 2021.

פרט לכך, התובע של טורינו מנהל חקירה בנוגע לארבע המשכורות עליהן כביכול ויתרו שחקני יובנטוס בעקבות מגיפת הקורונה ב-2020. החוקרים מאמינים כי פרט לחודש אחד עליו ויתרו, המועדון המשיך לשלם לשחקנים בהסכמים פרטיים ובניגוד להצהרות הרשומות.

נשיא יובנטוס, אנדראה אניילי. Emilio Andreoli, GettyImages
סוף עידן. אנדראה אניילי/GettyImages, Emilio Andreoli

אניילי בן ה-46 הוא חלק מהמשפחה המחזיקה ביובנטוס ועומד בראש הדירקטוריון של המועדון מאז מאי 2010. באפריל אשתקד, אניילי התפטר מתפקידיו בהנהלת המועדונים האירופים ומהוועד המנהל של אופ"א כדי להיות סגן יו"ר הסופר-ליג והיה חלק מהמיזם הכושל שהרעיד את אירופה.

נדבד בן ה-50, כוכב העבר של נבחרת צ'כיה ששיחק ביובנטוס בין השנים 2001 ל-2009, הצטרף להנהלה בתחילת כהונתו של אניילי ונחשב לאחד האנשים הקרובים אליו. לפני כשבע שנים גם מונה לסגן הנשיא.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully