וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רשת פוקס נפלה בפח של הכפיל: "ניימאר תועד ברחובות דוחא"

חלוץ נבחרת ברזיל פצוע בימים אלו ולא עמד לרשות הסלסאו נגד שוויץ, אבל יש מי שדואג לככב על חשבונו בקטאר והפך לאטרקציה של ממש

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 29.11/ספורט1

בזמן שניימאר מתאושש מהפציעה בקרסול שספג במשחק בין נבחרת ברזיל לסרביה ביום חמישי האחרון, ניימאר אחר מטריף את האוהדים בקטאר - "פייק ניימאר". אייגון אוליבר, כפיל מפורסם של הכוכב הברזילאי, שמחזיק חשבון אינסטגרם עם כמעט 800 אלף עוקבים, הצליח אפילו להפיל בפח את רשת "פוקס" עם הדמיון הבלתי נתפס שלו למספר 10 של הסלסאו.

הכפיל יצא להסתובב ברחובות דוחא ותועד בסרטון שהפך ויראלי, מה שגרם לחשבון הטוויטר "Fox Soccer" לשתף את הווידאו תחת הכתב: "ניימאר תועד כשהוא מתהלך ברחובות דוחא". כמובן שגם למי שלא מכיר את "פייק ניימאר", מדובר באירוע שלא הגיוני שיקרה: לא רק שהכדורגלן עצמו עסוק בשיקום מהפציעה, אלא שגם אם הוא היה בריא לחלוטין, אין סיכוי שהוא היה מסתובב לבד בין מאות אלפי האוהדים שנמצאים בבירה הקטארית. זמן קצר לאחר מכן, בפוקס הודו: "עדכון - נפלנו בפח. לניימאר יש כפיל משכנע מאוד".

כך או כך, אוליבר מהווה אטרקציה של ממש והערב הוא גם נכח במשחק של ברזיל נגד שוויץ, שם אוהדי הסלסאו התקבצו סביבו כדי להצטלם עם האיש שנראה בדיוק כמו כוכב הנבחרת שלהם.

  • עוד באותו נושא:
  • ניימאר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully