וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי חיפה חזרה לאימונים ללא לביא וסונדגרן, חזיזה ערך אימון קל

28.11.2022 / 19:10

האלופה התכנסה אחרי הפסקה של שבועיים, חזיזה עדיין לא שב לאימונים מלאים. דוד וגולדברג זכו למנוחה ויחזרו להתאמן במחנה ביוון

תקציר: מכבי חיפה - הפועל תל אביב 2:5/ספורט1

מכבי חיפה חזרה היום (רביעי) לאימונים לאחר שבועיים של הפסקה, ללא הקפטן נטע לביא שנמצא בחופשה פרטית. לביא סובל ממתיחה בשריר האחורי כתוצאה מהפציעה במשחק הידידות של נבחרת ישראל נגד קפריסין ועדיין לא ברור אם יוכל לחזור ישירות לאימונים או שיצטרך שיקום. מי שעוד נעדר מהאימון היום הוא דניאל סונדגרן. המגן הימני עדיין לא כשיר במאת האחוזים ונמצא בשבדיה. הוא אמור להגיע למחנה האימונים ביוון ואז יתברר אם יכול לחזור לפעילות מלאה עם החזרה מהפגרה, או שייעדר במשחקים הראשונים.

דולב חזיזה, שנפצע בחימום לפני המשחק מול בני ריינה ולא שיחק מאז, הסתפק בריצה בצד כאימון קל. בניגוד לציפיות האופטימיות בתחילה, השחקן עדיין לא חזר לאימונים מלאים והתקווה שיוכל לחזור במחנה. מלבד השלושה, גם דין דוד ושון גולדברג ששיחקו עם נבחרת ישראל זכו למנוחה ויחזרו לאימונים ישירות במחנה.

שחקן מכבי חיפה נטע לביא. מאור אלקסלסי
יצטרך שיקום? נטע לביא/מאור אלקסלסי

במקביל לחזרה לאימונים, בחיפה ממשיכים לעסוק בנושא החוזים של שחקנים שההתקשרות עמם מסתיימת בסוף העונה. בין חיפה לבין שון גולדברג וצ'ארון שרי ממשיכות שיחות, כאשר ישנה אופטימיות שהשניים יחתמו. כזכור, שרי דורש חוזה לשתי עונות לפחות וכן שדרוג משמעותי בשכר, כאשר בהצעה הראשונית של הירוקים דובר על חוזה לעונה אחת, אך ההערכה שראשי המועדון ייענו לדרישה.

  • עוד באותו נושא:
  • מכבי חיפה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully