וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לביא יעבור צילום, חזן: "הפציעה שלו מאכזבת יותר מההפסד"

20.11.2022 / 20:33

קפטן מכבי חיפה ייבדק כדי לברר את חומרת הפציעה, מאמן הנבחרת: "אמרתי לו שאני מעדיף לא לשתף אותו, אבל הוא פייטר". על המשחק: "היינו רכים מדי"

פלייר מסע"ת נבחרת ישראל לקראת משחקי הידידות מול זמביה וקפריסין/צילום: ניב אהרונסון, עריכת וידאו: ניר חן

בזמן שמונדיאל 2022 יצא לדרך בקטאר, נבחרת ישראל קיימה משחק ידידות נוסף בפתח תקוה והפעם הפסידה 3:2 לקפריסין. דניאל פרץ ערך בכורה בשער ונכנע פעמיים במחצית הראשונה, אוסקר גלוך בשער ראשון בנבחרת הבוגרת ותאי בריבו המחליף דאגו לשוויון תוך דקה (66 ו-67) אבל המילה האחרונה הייתה של יואנו שהעניק לאורחת ניצחון חוץ די נדיר בדקה ה-82.

מי שיצאה מודאגת מהמשחק הזה היא האלופה מכבי חיפה, שראתה את הקפטן שלה נטע לביא נכנס כמחליף ויוצא אחרי כרבע שעה בגלל פציעה בשריר הירך האחורי. הקשר יעשה הלילה צילום כדי לברר את חומרת הפציעה.

מאמן הנבחרת אלון חזן אמר על כך: "אם יש משהו שמאכזב אותי יותר מההפסד, זו הפציעה של נטע. אני מקווה שזה רק איזשהו כיווץ. אמרתי לו גם אתמול שאני מעדיף לא לשתף אותו, אבל הוא פייטר והכנסנו אותו במחצית השנייה. קורה, חבל".

תאי בריבו, שחקן נבחרת ישראל. קובי אליהו
מודה לקהל. תאי בריבו/קובי אליהו

על המשחק אמר חזן: "היינו רכים מדי ואנחנו צריכים להבין שהגישה חייבת להשתנות. חבל שזה קרה במחצית הראשונה, אבל במחצית השנייה ראינו שיפור. אני לא יודע אם משהו כבה בסיום, גם הקפריסאים ריעננו את השורות. היינו במומנטום, השווינו ל-2:2 והגענו לרחבה שלהם, אבל קפריסין הכניסה שחקנים צעירים וטריים ובאחת ההזדמנויות עשו 2:3 בהתקפת מעבר. זה המשחק. אם המטרה הייתה לראות שחקנים חדשים לפני קמפיין מוקדמות היורו: "אנחנו נתנו את ההזדמנות, כי רצינו לראות את השחקנים גם פה ולא רק בליגה - יותר קל לבחון אותם ברמה הזאת ובגלל זה הם היו פה. אנחנו נראה את המשחק הזה פעם נוספת ונקבל החלטות לקראת הכינוס הבא".

המאמן המשיך: "ספגנו שערים שלא רצינו לספוג, אבל בשני המשחקים עשינו שינויים תוך כדי המשחק. אנחנו לא רוצים שהחלק האחורי שלנו יהיה טוב, אלא שכל משחק ההגנה שלנו יהיה יותר טוב. יש לנו עוד זמן עד המשחקים הבאים ונשתדל לעשות את הדברים בצורה טובה. אנחנו לוקחים מהמשחק הזה שבלי גישה נכונה לא נשיג שום דבר. קפריסין הענישה אותנו ואנחנו צריכים להבין שמול כל נבחרת שנשחק נגדה בגישה כמו במחצית הראשונה, נשלם מחיר כבד מאוד".

תאי בריבו נשאל על מעבר אפשרי לקבוצה גדולה יותר באירופה: "בעזרת השם, אבל כל דבר יגיע בזמן שלו. אני גם רוצה להודות לכמעט 8,000 צופים שהגיעו, כי זה לא מובן מאליו במשחק שנערך במקביל לפתיחת המונדיאל. חבל שלא הצלחנו לשמח אותם".

רמזי ספורי נשאל אם יכול להיות שלקח את עצמו בידיים מאוחר מדי: "הכול מלמעלה, הכול לטובה. אני מסתכל רק על עצמי, לא על העבר ולא על מה שיהיה - רק על מה שיש עכשיו".

על הקהל הרב שהגיע: "מגיעה מילה טובה לקהל שהגיע, אני חושב שהיום היה יותר קהל מאשר במשחק שעבר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully