וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבזקי ספורט: איפה צפתה משלחת האיחוד האירופי בגרמניה-ספרד?

משלחת האיחוד האירופי בישראל בראשות השגריר דימיטר צנצ'ב קיימה בראשון בערב ב- vip בבלומפילד את אירוע 'נפגשים על המגרש'. טיב טעם תרמה לעמותת אתגרים

שגריר האיחוד האירופי צנצ'ב ושגיא מוקי בבלומפילד. יחצ,
דימיטר צ'נצ'ב עם שגיא מוקי/יחצ

משלחת האיחוד האירופי בישראל בראשות השגריר דימיטר צנצ'ב קיימה בראשון בערב ב- vip בבלומפילד את אירוע 'נפגשים על המגרש', צפיה משותפת במשחקן של גרמניה מול ספרד במונדיאל. כ-180 מוזמנים בהם שגרירי ספרד, גרמניה, בלגיה וצרפת, לצד דיפלומטים וקהל ישראלי נהנו בתחילת הערב מפאנל על ספורט, פוליטיקה ומה שביניהם בהנחיית טליה סלנט בו השתתפו הג'ודוקא שגיא מוקי, השופטת ספיר ברמן, השחקנית סילבי ג'אן וחה"כ לשעבר, הפרשן זוהיר בהלול. המשחק הסתיים ב-1:1, מה שהביא לפיזור רגוע של המשתתפים.

מימין ניר הכהן,  יוסי שליו וחגי שלום. אסף לב,
מימין ניר הכהן, יוסי שליו וחגי שלום/אסף לב

הנהלת טיב טעם אירחה אמש, את בכירי עמותת אתגרים, העוסקת בשילוב והעצמת אנשים עם מוגבלות באמצעות ספורט אתגרי בטבע, לטקס חגיגי במסגרתו העניקה רשת טיב טעם תרומה על סך 158,465 שקל לטובת פעילות העמותה.

האירוע נערך בסניף הדגל בנתניה שעוצב בהשראת חגיגות סופשנה, בנוכחות: חגי שלום - מנכ"ל ובעלי קבוצת טיב טעם, יוסי שליו - סמנכ"ל סחר ושיווק, אביבית לוי- נעים - מנהלת תחום מכירות ומועדון לקוחות, ערן אפורי - מנהל סניף נתניה יחד עם ניר הכהן - מנכ"ל עמותת אתגרים ודפנה עגן גרבליך -מנהלת גיוס משאבים בעמותת אתגרים.

חגי שלום מנכ"ל קבוצת טיב טעם פתח את הטקס וציין: "מי ייתן והשנה האזרחית תפתח בתקווה גדולה עבור כל אחד ואחת. אנו, בטיב טעם ההנהלה על כל עובדיה, מאמינים ודוגלים בשוויון חברתי. אני שמח להעניק תרומה זו, ולהיות לעזר לעמותה כה ערכית וחשובה כמו עמותת אתגרים אשר פועלת למען הקניית העצמה ואיכות חיים לאנשים עם מוגבלויות".

מנכ"ל עמותת אתגרים, ניר הכהן:"מבצע קו הקופות של אתגרים ברשת טיב טעם הסתיים בהצלחה בלתי רגילה, בזכות מעורבות ודחיפת ההנהלה ומנהלי הסניפים וכמובן הקופאיות והקופאים המסורים שגילו מחויבות מרגשת לפרויקט החשוב הזה. בזכותכם קהילת טיב טעם, עוד אנשים עם מוגבלות יוכלו להשתתף בפעילות אתגרים, לפרוץ גבולות ולהיות מועצמים. תודה והערכה לכולכם".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
סקצ'רס. יחצ,
הנעליים החדשות של גולדקראון וסקצ'רס/יחצ

מותג הספורט והלייף סטייל בינלאומי סקצ'רס מבית MGS בשיתוף פעולה ייחודי עם אמן הגרפיטי הידוע ג'יימס גולדקראון (James Goldcrown).

ג'יימס גולדקראון מוכר בכל העולם בזכות ציורי הגרפיטי המרהיבים שלו, המשלבים אלמנטים של לבבות נוטפים בצבעים שונים. באומנות שלו גולדקראון בוחר באלמנטים אוניברסליים אלו על מנת שיהיו מובנים בכל העולם, ללא צורך בהסבר או תרגום, ומטרתן להפיץ מסר של אהבה וחיוביות בכל רחבי הגלובס.

שיתוף הפעולה של המותג סקצ'רס עם ג'יימס גולדקראון מביא את האלמנטים האהובים לנעלי סקצ'רס. הדגם הייחודי כולל הדפסים בהשראת ציורי הגרפיטי האומנותיים והמוכרים שלו על סניקרס מקולקציית UNO שהיא בסט סלר עולמי של סקצ'רס, ומשלבת סוליה עם כרית אוויר גלויה המספקת גובה, תמיכה ויציבות לכף הרגל, ורפידת Air-Cooled Memory Foam®הזוכרת את תצורת כף הרגל ושומרת על אוורור.

נעלי הלבבות שובות כל לב, מחברות בין אופנה לאומנות, מעניקות נוחות מקסימלית ומוסיפות טאץ' של סטייל לכל הופעה. המחיר 349 שקל, להשיג בחנויות סקצ'רס ובאתר.

  • עוד באותו נושא:
  • ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully