וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קשה לצפייה: השוער הותקף ואוהדים נפצעו, הדרבי של איזמיר פוצץ

אוהדי אלטאי השליכו אבוקות וחזיזים על אוהדי גוזטפה ופצעו רבים, מנגד פרץ לדשא אוהד שתקף עם דגל הקרן את שוער האורחת והשחקנים גם התעמתו בחדרי ההלבשה

דיווח של פז חסדאי, שליח וואלה! ספורט לקטאר, אחרי הניצחון של מרוקו על בלגיה/צילום: פז חסדאי. עריכת וידאו: אביעד בלילי

אירוע יוצא דופן בדרבי של איזמיר בליגת המשנה בטורקיה. המשחק פוצץ לאחר 22 דקות בעקבות מספר אירועים אלימים וכמעט חסרי תקדים, כולל אוהד שפרץ לכר הדשא, לקח את דגל הקרן ואיתו הכה נמרצות את שוער היריבה.

במסגרת המחזור ה-15 בליגה השנייה בטורקיה, גוזטפה אירחה את אלטאי לקרב מרכז טבלה כשבין שתי היריבות העירוניות מפרידה נקודה אחת בלבד. אחרי 19 דקות, פרצה מהומת אלוהים באצטדיון מכיוון שאוהדי אלטאי השליכו אבוקות וחזיזים לעברם של אוהדי גוזטפה, פגעו במספר אוהדים שנפצעו בצורה לא פשוטה ופונו לבתי חולים סמוכים על ידי אמבולנסים שהורשו לעלות על כר הדשא כדי להעניק להם טיפול מהמר. זה ממש לא הסתיים שם, כי בניסיון "לנקום" פרץ אוהד גוזטפה לכר הדשא, לקח את דגל הקרן ואיתו הכה את אוזאן, שוער אלטאי שנפגע בפניו וטופל.

צפו: אוהד פרץ לכר הדשא והכה את שוער היריבה עם דגל הקרן

ההתאחדות הטורקית הודיעה כי המשחק יימשך החל מהדקה ה-20 במועד אחר והאוהדים התפנו מהאצטדיון, אבל במקביל גם ליד חדרי ההלבשה התלהטו הרוחות ודווח כי כוחות המשטרה שהיו במקום כדי לאבטח את המשחק, נאלצו להתערב ולהפריד בין השחקנים.

  • עוד באותו נושא:
  • טורקיה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully