וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח באנגליה: "ליאונל מסי צפוי להסכים להצעת אינטר מיאמי"

עודכן לאחרונה: 27.11.2022 / 20:11

לפי הפרסום באתר "הטיימס", הפרעוש נוטה להצטרף לקבוצת ה-MLS שבבעלות דייויד בקהאם. יהפוך לבכיר המשתכרים אי פעם בכדורגל האמריקאי ועשוי לפרוש בארצות הברית. סרג'יו בוסקטס יחבור אליו?

דיווח של פז חסדאי, שליח וואלה! ספורט לקטאר, אחרי הניצחון של מרוקו על בלגיה/צילום: פז חסדאי. עריכת וידאו: אביעד בלילי

זו לא הפעם הראשונה ששמו של ליאונל מסי נקשר עם מעבר אפשרי לאינטר מיאמי, קבוצת ה-MLS האמריקאית שבבעלות דייויד בקהאם, אבל אם מסתמכים על הדיווח הערב (ראשון) ב"טיימס", עשויה בקרוב מאוד להיחתם העסקה שכנראה תוביל לפרישתו של הארגנטינאי בארצות הברית.

לפי הפרסום של העיתונאי מאט לאוטון שנמצא בקטאר, המגעים בין הצדדים מתקדמים והאמריקאים משוכנעים בכך שמסי ישתכנע ויחתום בסופו של דבר - אבל לא לפני שיסתיים גביע העולם בקטאר. מסי מסיים את חוזהו בפריז סן ז'רמן בתום העונה הנוכחית ולא מן הנמנע שיבחר לעזוב את עיר האורות לקבוצה אחרת - בין אם תהיה זו אינטר מיאמי, אולי האקסית ברצלונה או אופציות אחרות שעשויות להפוך רלוונטיות.

יש לציין שהעיתונאי פבריציו רומאנו פרסם בעקבות הדיווח הנ"ל כי מסי יחליט על עתידו רק במהלך 2023 וכי בשלב זה אין כל התקדמות משמעותית עם פריז סן ז'רמן, אינטר מיאמי או מועדונים אחרים.

ליאונל מסי שחקן נבחרת ארגנטינה חוגג שער. KIRILL KUDRYAVTSEV/AFP, GettyImages
בשנה הבאה בארצות הברית? ליאונל מסי/GettyImages, KIRILL KUDRYAVTSEV/AFP

אם יסכים מסי בן ה-35 לעבור לאינטר מיאמי, הוא יהפוך באופן צפוי למשתכר הבכיר בתולדות הכדורגל האמריקאי. עוד דווח כי מסי הוא לא השחקן היחיד שעל הפרק מצד בקהאם ואנשיו שבבעלותם המועדון שנוסד ב-2018, אלא שנבחנת אפשרות לצרף גם את הכוכבים הוותיקים ססק פברגאס ולואיס סוארס, גם הם בני 35.

מסי, סוארס ופברגאס הם לא היחידים שמועמדים לקבוצה היומרנית של בקהאם. על פי דיווחים שמגיעים מספרד גם סרג'יו בוסקטס נמצא במו"מ מתקדם מאוד עם הקבוצה האמריקאית. בוסקטס בן ה-34 נמצא ככל הנראה בעונתו האחרונה בברצלונה, כך על פי הדיווחים, והוא עשוי להיענות לאתגר ביעד חדש לקראת סוף הקריירה המופלאה שלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully