וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תתחדשו: הצצה לתאורה החדשה באצטדיון טדי

עיריית ירושלים באמצעות החברה העירונית 'אריאל' האחראית על ניהול ותפעול האצטדיון, השלימה בפגרת משחקי המונדיאל את החלפתה של מערכת התאורה בטדי למערכת תאורת LED מתקדמת וחדשנית

אצטדיון טדי. חברת אריאל,
176 גופי תאורה חדשים. אצטדיון טדי/חברת אריאל

אצטדיון טדי בירושלים ממשיך להתחדש. עיריית ירושלים באמצעות החברה העירונית 'אריאל' האחראית על ניהול ותפעול האצטדיון, השלימה בפגרת משחקי המונדיאל את החלפתה של מערכת התאורה בטדי למערכת תאורת LED מתקדמת וחדשנית, הפועלת במספר אצטדיונים גדולים באירופה, והמותאמת לדרישות ולתקנים הבינלאומיים של אופ"א. יצוין, כי אצטדיון טדי נבחר לארח שניים מחמשת משחקיה של נבחרת ישראל בקמפיין הקרוב של מוקדמות אליפות אירופה.

מדובר במערכת תאורה חכמה, הכוללת 176 גופי תאורה חדשים אשר יעניקו עוצמת אור חזקה במיוחד ובפיזור מדויק יותר, על כר הדשא, דבר שיביא לשדרוג משמעותי בחוויית הצפייה של הקהל באצטדיון וכן בשידורי המשחקים בטלוויזיה. בנוסף, המערכת החדשה תאפשר ביצוע מופעי ומייצגי תאורה מרהיבים באצטדיון וכן בטקס הצגת השחקנים.

כמו-כן, מערכת התאורה שהותקנה הינה יעילה וידידותית לסביבה ותביא לחסכון אנרגטי ולחסכון בחשמל באצטדיון. המערכת החדשה, מצטרפת למהפכה הירוקה אותו מוביל אצטדיון טדי, המהווה את אצטדיון הכדורגל הראשון בישראל, המייצר חשמל ירוק לצריכה עצמית באמצעות מערכת סולארית שהותקנה על כל היקפו (על האגדים מעל היציעים). המערכת הסולארית בטדי המשתרעת על פני של 5,000 מ"ר, מייצרת כמיליון קוט"ש בשנה, אנרגיה נקייה לסביבה.

אצטדיון טדי. ארנון בוסאני,
מצטרפים למהפכה הירוקה/ארנון בוסאני

במקביל להחלפת מערכת התאורה, השלימו עיריית ירושלים וחברת 'אריאל' את שדרוג והרחבת מערך מצלמות האבטחה ברחבי האצטדיון. במסגרת זו, הותקנו כ-120 מצלמות חכמות בעלות טכנולוגיה מתקדמת, בכל הכניסות, היציאות, היציעים ומבואות האצטדיון. המצלמות החדשות, מחוברות למרכז הבקרה בחפ"ק האצטדיון ומאפשרות, בין היתר, זיהוי פנים ותנועות ברזולוציות גבוהות במיוחד.
מערכת התאורה החדשה ושדרוג מערך מצלמות האבטחה באצטדיון מצטרפים להתקנת כ-6,700 כסאות חדשים ביציע הצפוני, שהסתיימה בטדי לפני כשלושה חודשים.

ראש העיר ירושלים , משה ליאון:" אצטדיון טדי ממשיך להשתדרג. השלמת התקנת התאורה החסכונית באצטדיון הוא עוד שלב בשדרוג הכללי שעובר האצטדיון בשנים האחרונות. התאורה החדשה היא תאורה חסכונית ויעילה שתשפר את חווית הצפייה וחווית המשחק. בשנים הקרובות עתיד טדי להמשיך להשתדרג ואף להתחדש בקו רכבת קלה. יש למה לצפות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully