וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אורן אהרוני: "יש לי שיתוף פעולה מלא עם אלדד אקוניס"

בני הרצליה הוציאה הודעת הכחשה על הידיעה לפיה מערכת היחסים בין המאמן ליושב ראש לא טובה וכי הוא צפוי לעזוב: "היו אי הסכמות ושיח על הטיימינג שיש לבצע פעולות על מנת לפתור בעיות", אמר המאמן

דיווח של פז חסדאי, שליח וואלה! ספורט לקטאר, אחרי ניצחונה של פולין על ערב הסעודית/צילום: פז חסדאי עריכת וידאו: טל רזניק

בני הרצליה הוציאה הערב (שבת) הודעת הבהרה לגבי מצב הקבוצה ובה הכחישה את הידיעות על מערכת יחסים לא טובה בין המאמן אורן אהרוני ליו"ר אלדד אקוניס.

"בשבוע האחרון התקיימו שיחות בין הנהלת המועדון למאמן, אורן אהרוני בנוגע למצב בה הקבוצה נמצאת. הנהלת הקבוצה הדגישה בפני אורן כי היא מגבה אותו בכל תוצאה, תהיה אשר תהיה והדגישה בפניו כי היא רואה בו מאמן הקבוצה עד לסיום העונה ואף מעבר לכך ושאין מאמן מתאים ממנו לקבוצה. מערכת היחסים בין יו"ר הקבוצה, אלדד אקוניס לבין מאמן הקבוצה, אורן אהרוני היא טובה ומבוססת על אמון והערכה רבה ומעולם לא היה נתק בין הצדדים", נכתב בהודעה.

אורן אהרוני, מאמן בני הרצליה. דני מרון
"רצונות משותפים". אהרוני/דני מרון

עוד נכתב בהודעה כי "בשבוע האחרון מתקיים שיח בין אורן לבין ההנהלה על הרצון בשינויים נוספים, דבר שהוא הרגיש שנחוץ לבצע כדי להחזיר את הקבוצה למקום שהוא רוצה, הנהלת הקבוצה הביעה בפני אורן את החשש שבעקבות השינויים שכבר בוצעו בגלל פציעות מתחילת השנה שינויים נוספים יעמידו את הקבוצה במצב מסוכן להמשך העונה בשל מגבלת רישומי הזרים וכי יש להמנע מכך לפחות בתקופה הקרובה. במסגרת השיחות שהתקיימו, הבהיר אלדד לאורן שמבחינתו הוא לא רואה אף מאמן אחר מאמן את הקבוצה ושהוא מאמין שהקבוצה תמצא את הדרך לעשות שינויים אם ידרשו כאלה ושביחד הם ימצאו את הדרך להעמיד את הסגל החזק והמתאים ביותר למאמן בדיוק כמו שפעלו ביחד ובשיתוף פעולה בשנה וחצי האחרונות".

אורן אהרוני מסר בהודעה: "במהלך השבוע האחרון הצפתי חששות ורצונות בשיחות עם הנהלת המועדון, בצורה שקופה ומקצועית. הרגשתי שצריכים לעשות פעולות מסויימות כדי לייצב את הקבוצה בעוד ההנהלה העלתה חשש מהמשמעויות העתידיות שיכולות להגרם מהפעולות האלו. שיחות אלה היו וישארו בתוך המועדון. בשום שלב לא נוצר נתק עם הנהלת הקבוצה בכלל או עם אלדד אקוניס בפרט איתו יש לי שיתוף פעולה מלא, אלא אי הסכמות ושיח על הטיימינג שיש לבצע פעולות על מנת לנסות לפתור בעיות אלו. לראשי המועדון ולי אותם ערכים ורצון לעמוד במטרות שהצבנו לעצמנו בתחילת השנה".

הקבוצה תצא כבר הלילה לטנריף לקראת משחק ליגת האלופות נגד הקבוצה המקומית ביום שלישי הקרוב. קוונטון הוקר שהיה פצוע בחודש האחרון ייצא עם הקבוצה למשחק ויהיה בסגל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully