וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בראון ופויתרס מחוץ לסגל מכבי ת"א, בלייזר חוזר בהפועל ירושלים

עודכן לאחרונה: 26.11.2022 / 19:12

שניים משחקניו הבולטים של קטש יזכו למנוחה ולא ישותפו מול האדומים מהבירה, שיגיעו להיכל ביד אליהו אחרי ארבעה ניצחונות ליגה רצופים ויקוו לנצל את העייפות של יריבתם. ונה בסגל של דז'יקיץ' על חשבון מאייריס

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 25.11/ספורט1

משחקי המחזור השביעי בליגת העל יימשכו מחר (ראשון, 20:15) בהיכל מנורה כשמוליכת הטבלה מכבי תל אביב תארח את הפועל ירושלים. הצהובים ניצחו את כל חמשת משחקיהם בליגת העל עד כה, בעוד ירושלים ניצחה ארבעה משחקים רצופים והפסידה שניים.

עוז בלייזר שחקן הפועל ירושלים. דני מרון
חזר לסגל. בלייזר/דני מרון

מכבי תל אביב חוזרת לליגת העל אחרי השבוע הכפול ביורוליג בו רשמה ניצחון גדול על אולימפיאקוס, אך מיד לאחר מכן הפסד מאכזב מאוד לכוכב האדום בלגרד בחוץ. הצהובים רוצים לשמור על המאזן המושלם בליגה, אבל יודעים שיצטרכו להיראות טוב בהרבה לעומת היכולת שהציגו בבלגרד ביום חמישי, מול אחת מקבוצות ההגנה הטובות בליגה. בעקבות השבוע העמוס ובניגוד למשחקים הגדולים הקודמים בליגה, בחר עודד קטש שלא לכלול בסגל את לורנזו בראון ואלכס פויתרס, כך שנרשמו דארן היליארד וג'וש ניבו יחד עם ווייד בולדווין, ג'רל מרטין וג'יילן אדאמס. גם רפי מנקו בסגל.

מנגד, הפועל ירושלים נמצאת בעיצומה של ריצה מצוינת של ארבעה ניצחונות בליגה ושני ניצחונות באירופה, והיא יודעת שהמשחק בהיכל מנורה הוא מבחן משמעותי עבורה, כשניצחון יכניס אותה למאבק על המקומות הראשונים, ואילו הפסד ישאיר פער גדול בינה לבין ראשות הטבלה. האדומים צירפו השבוע את הגארד האמריקאי ברנדון בראון במטרה שיחזק את הקו האחורי של אלכסנדר דז'יקיץ', אולם הוא עדיין לא נרשם בסגל, בעוד עוז בלייזר נרשם וצפוי ליטול חלק וכמוהו נרשם גם סים-ונדר ונה על חשבון מארקס מייריס. בירושלים יזכו לעידוד של כאלף אוהדים בתל אביב.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully