וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: פלמנגו עושה מאמצים להנחית את כריסטיאנו רונאלדו

קבוצת הפאר הברזילאית מחפשת מימון ומציעה חוזה לשלושה חודשים. דיווחים: ז'ואאו פליקס וגאקפו מועמדים למנצ'סטר יונייטד

תקציר: פוהלאם - מנצ'סטר יונייטד 2:1/ספורט1

כריסטיאנו רונאלדו חווה ימים יוצאי דופן בקטאר. בעוד מנצ'סטר יונייטד הודיעה על שחרורו, הכוכב הפורטוגלי מנסה להתרכז אך ורק בגביע העולמי - ככל הנראה הגביע העולמי האחרון בקריירה המפוארת שלו - בתקווה שיכולת טובה תסדר לו גם את החוזה הבא.

באנגליה נטען ביומיים האחרונים כי קבוצות מערב הסעודית מביעות בו עניין, אך הן לא לבד. לפי התקשורת הברזילאית, גם פלמנגו תנסה לצרף את CR7, וכבר החלה בשיחות עם הספונסרים שלה בניסיון להצליח לממן את חוזהו המנופח של הכוכב. קבוצת הפאר הברזילאית תציע לרונאלדו חוזה לשלושה חודשים, ובכך תאפשר לו להפוך שחקן חופשי בקיץ 2023, אז יוכל להאריך את חוזהו או לבחור בקבוצה אחרת. בשנים האחרונות כבר הצליחה פלמנגו להנחית מספר שמות גדולים בדמדומי הקריירה, ועל הסגל כיום נמנים בין הייתר פליפה לואיס, דויד לואיז וארתורו וידאל.

כריסטיאנו רונאלדו שחקן נבחרת פורטוגל. ODD ANDERSEN/AFP, GettyImages
ימשיך את הקריירה בברזיל? רונאלדו/GettyImages, ODD ANDERSEN/AFP

וממי שעזב, לאלה שעשויים להגיע. לפי דיווחים, מנצ'סטר יונייטד העבירה הילוך בניסיון לצרף את כוכב פ.ס.וו ונבחרת הולנד, קודי גאפקו, שכבש אמש (שישי) את שערו השני בגביע העולמי. מחירו של הקשר הנהדר צמח מ-50 מיליון יורו ל-60 מיליון יורו, והוא מבוקש גם במספר קבוצות פאר אחרות, ביניהן ריאל מדריד, ליברפול ובאיירן מינכן.

שחקן נוסף שנמצא על הכוונת הוא ז'ואאו פליקס. לפי "מארקה", הפורטוגלי עם רגל וחצי מחוץ לאתלטיקו מדריד, וכבר ביקש לעזוב על רקע היחסים הקרירים עם דייגו סימאונה. יונייטד לוטשת עיניים, וכמוה גם פריז סן ז'רמן, צ'לסי ובאיירן מינכן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully