וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בסימן המלחמה באלימות נגד נשים: תחרות האיירון מן יצאה לדרך בטבריה

האליפות הוזנקה הבוקר תחת מזג אוויר סוער, ביום חורפי במיוחד, בציון "יום המאבק הבינלאומי באלימות נגד נשים", ע"י 2,500 המתחרים שעצרו להקדיש רגע של הזדהות עם סימון תנועת X. משתתף אחד התמוטט ופונה לבית החולים במצב קשה

איירון מן טבריה. גלעד קוולרצ'יק, רונן טופלברג,
אירוע האיירון מן בטבריה/גלעד קוולרצ'יק, רונן טופלברג

הבוקר (שישי) יצאה לדרך אליפות המזרח התיכון IRONMAN Israel Middle East Championship" אשר מתקיימת בעיר טבריה, בהשתתפות 2,500 מתחרים, ביניהם 800 מתחרים בינלאומיים מ-58 מדינות. רגע לפני הזינוק ציינו המתחרים את "יום המאבק הבינלאומי באלימות נגד נשים" כך שכל המשתתפים סימנו בידיהם את תנועת ה-X. את התחרות המאתגרת ביותר בעולם יוזמים משרד התרבות והספורט, איש העסקים והפילנתרופ סילבן אדמס וקבוצת קומטק בשיתוף עם עיריית טבריה, מועצה אזורית עמק הירדן ואיגוד הטריאתלון.

מדובר בפעם הראשונה שהתחרות למרחק המלא של המותג הבינלאומי IRONMAN נערכת במזרח התיכון ובה יוענקו 75 מקומות לאליפות העולם 2023 בקונה, הוואי.

אלי אשכנזי מציין מדוברות מד"א נמסר: "בשעה 08:19 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב ירדן על גבר שאיבד את הכרתו במהלך פעילות ספורטיבית בכנרת. חובשים ופראמדיקים של מד"א מעניקים במקום טיפול רפואי ומפנים לבי"ח פוריה גבר בן 59 במצב קשה מחוסר הכרה".

איירון מן טבריה. גלעד קוולרצ'יק, רונן טופלברג,
מזג אוויר לא פשוט/גלעד קוולרצ'יק, רונן טופלברג

תחרות "IRONMAN" מורכבת משלושה חלקים: שחייה, רכיבה על אופניים וריצה. הטריאתלון נערך ללא הפסקה כאשר למשתתפים זמן קצוב לסיום כל אחד ומקטעי התחרות וזמן גג כולל לסיומה ולכן היא מאתגרת את קצה היכולת האנושית, פיזית ומנטלית.

קבוצת קומטק בשותפות עם סילבן אדמס ומשרד התרבות והספורט, עומדים מאחורי הבאת אירועי הספורט הגדולים לישראל ובניהם: מירוץ הג'ירו דה איטליה, היורובסקט, תחרות הגראנד סלאם בג'ודו, משחקי הכדורגל- הסופר קאפ הצרפתי וארגנטינה - אורוגואי, יוזמת ומפיקה את התחרות בארץ.
[

  • עוד באותו נושא:
  • איירון מן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully