וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסעודים לוטשים עיניים לעבר יונייטד, ליברפול ורונאלדו: "הכל אפשרי"

שר הספורט הסעודי מעודד אנשי עסקים ממדינתו לרכוש את המועדונים שהועמדו למכירה, ורוצה לראות את הכוכב מגיע לליגה שלו: "השראה לצעירים"

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 25.11/ספורט1

אין זה סוד שמדינות רבות בעולם מנסות להשתמש בספורט כדי לשפר את תדמיתן ברחבי הגלובוס. קבוצות רבות באירופה נרכשו בשני העשורים האחרונים על ידי משקיעים, מרוסיה, סין והמזרח התיכון, וייתכן כי אנו נמצאים בפתחו של פרק חדש עבור שניים מהמועדונים המפוארים ביבשת הישנה.

כזכור, בתחילת החודש בעלי ליברפול הודיעו כי הם מעמידים את המועדון למכירה, ולאחרונה הצטרפה אליהם משפחת גלייזר, שהודיעה כי היא מחפשת בעל בית חדש למנצ'סטר יונייטד.

מי שכבר לוטש עיניים לעבר השקעה בשתי מעצמות הפרמיירליג הוא שר הספורט הסעודי, עבדלאזיז בין טורקי אל פייסל. כזכור, הסעודים רכשו בעונה שעברה את ניוקאסל, אך על פי הריאיון שהעניק השר לתקשורת הבריטית, הממלכה המדברית אינה מסתפקת בכך.

"זו הליגה הכי נצפית במדינה ובכל האזור, יש המון אוהדי פרמיירליג. אני לא יכול לדבר בשם אנשי עסקים פרטיים, אבל יש הרבה התעניינות, רעב ותשוקה לכדורגל. בהחלט נתמוך אם איש אסקים סעודי פרטי ייכנס לתמונה, כי זה ישפיע לטובה על הספורט במדינה".

ג'ידון סאנצ'ו כובש לזכות מנצ'סטר יונייטד לעיני בלם ליברפול וירג'יל ואן דייק, אחרי שהשכיב את ג'יימס מילנר. Michael Regan, GettyImages
בקרוב "דרבי סעודי"? יונייטד נגד ליברפול/GettyImages, Michael Regan

מי שגם כן נמצא על הכוונת של הסעודים הוא כריסטיאנו רונאלדו. כידוע, הפורטוגלי סירב להצעה להגיע לערב הסעודית בקיץ האחרון, אך שחרורו ממנצ'סטר יונייטד גרם לאל הילאל המקומית להתעניין שוב בהבאתו.

"רונאלדו בליגה הסעודית? הכל אפשרי. אשמח לראות אותו בליגה שלנו, זה יעזור לליגה ויהווה השראה לצעירים. הוא מודל לחיקוי עבור ילדים רבים ויש לו קהל אוהדים רחב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully