וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כדורעף: ניצחון לנשות הפועל כפר סבא בפינלנד

הישג נהדר לקבוצת הנשים בכדורעף הפועל כפר סבא בגביע האתגר האירופי, כשניצחה הערב בחוץ את ל.פ סאלו מפינלנד 1:3, ויצרה לעצמה יתרון מבטיח לקראת משחק הגומלין, שיתקיים ביום רביעי הקרוב

הפועל כפר סבא כדורעף נשים. יחצ,
להשלים את העבודה בבית. בנות הפועל כפר סבא/יחצ

הישג נהדר לקבוצת הנשים בכדורעף הפועל כפר סבא בגביע האתגר האירופי, כשניצחה הערב בחוץ את ל.פ סאלו מפינלנד 1:3, ויצרה לעצמה יתרון מבטיח לקראת משחק הגומלין, שיתקיים ביום רביעי הקרוב (30/11) בהיכל אריק איינשטיין בכפר סבא, בו צפוי להגיע קהל רב.

הפועל כפר סבא בהדרכת המאמן סבה דבש הגיעה לפינלנד עם הרבה אמונה ביכולתן לנצח. הפתיחה לא היתה טובה, ולמרות מערכה צמודה הפיניות ניצחו במערכה הראשונה 22:25. בעזרת תכנון משחק נכון ורוח הקרבה, הבנות של כפר סבא הצליחו להביא למהפך כשניצחו בשלוש המערכות הבאות: 16:25; 15:25; 26:28.

המערכות השניה והשלישית היו במעמד צד אחד, כשכפר סבא השתלטה על המשחק. לעומת זאת, המערכה הרביעית היתה צמודה ומתוחה, אבל התעלות ברגעים המכריעים של שתי השחקניות הזרות, הקובנית יוניסקה בטיסטה והברזילאית פרננדה תומא, כמו גם של אניה ויליקי, הביאו לניצחון בשובר שיוויון ובמשחק כולו.

במהלך המשחק כולו שחקניות הפועל כפר סבא הציגו כקבוצה משחק הגנה אחראי עם 19 חסימות קבוצתיות ומעט מאוד טעויות (23 טעויות לפיניות; רק 10 לכפ"ס). פרננדה סיימה עם שמונה אייסים. בהפועל כפר סבא בלטו בטיסטה (23 נק') ופרננדה(19 נק').

עם שריקת הסיום שחקניות הפועל כפר סבא פרצו בקריאות שימחה על הפרקט, אבל אחרי זמן קצר הבינו שהמשימה טרם הושלמה, וממחר יחלו ההכנות למשחק הגומלין, בו מצפים לאולם מלא בקהל האוהדים.

המאמן סבה דבש אמר לאחר המשחק: "הבנות שלנו עשו עבודה מאוד טובה. כל אחת ואחת תרמה רבות למען הניצחון. הבנות עמדו בכבוד במשימות הטקטיות ברמה מאוד גבוהה. אחרי יומיים של הכנות כאן בפינלנד, זה היה ניצחון מאוד מתוק והרגשה מעולה, אבל חשוב לזכור שעדיין לא סיימנו אתל העבודה. אני קורא לכל אוהדי הספורט בכפר סבא לבוא ביום רביעי לאולם איינשטיין ולהיות שותפים לחווייה".

  • עוד באותו נושא:
  • כדורעף

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully