וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עודד קטש מאוכזב: "הפסד כואב. השריקות האחרונות לא היו לטובתנו"

עודכן לאחרונה: 24.11.2022 / 21:07

מאמן מכבי תל אביב סיכם את הפסד החוץ לכוכב האדום: "כשמגיעים לכדור אחרון צריך טיפה מזל ושריקה של שופט. השחקנים עשו מאמץ גדול"

סיכום אירועי היום בספורט, 24.11/ספורט1

מכבי תל אביב רשמה הערב (חמישי) הפסד חוץ נוסף ביורוליג, והיא ללא ניצחון אירופי מחוץ ליד אליהו העונה. הפעם נכנעו הצהובים 69:68 בידי הכוכב האדום, במשחק שכבר היה להם בידיים. הקבוצה של עודד קטש חזרה מפיגור 10 ויכולה היתה לנצח את המשחק ממש בהתקפה האחרונה, אך המצטיין לורנזו בראון (23 נקודות) החטיא על הבאזר.

"אין משחק קל בשבוע כפול, יש לנו לוח קשה וזה היה משחק קשה", אמר קטש, שיחפש להתאושש מול באיירן מינכן בשבוע הבא. "ראיתם שקלענו 27 נקודות במחצית הראשונה, המשכנו להילחם וחזרנו למשחק. זה לא היה משחק קל, ניסינו לשנות הרכבים, נמוכים, גבוהים. וכשמגיעים להתקפות האחרונות הכל יכול להיות. לרוע המזל זה לא היה המשחק שלנו, אבל אנחנו צריכים להישאר עם הראש למעלה, להתקדם. זה הכל, ברכות לכוכב האדום".

מאמן מכבי תל אביב עודד קטש. דני מרון
מרוצה מהקאמבק, לא מהתוצאה. קטש/דני מרון

המאמן הצהוב הוסיף ואמר: "הפסד כואב, אחרי רבע ראשון פחות טוב, נלחמנו וחזרנו למשחק. בסוף כשמגיעים לכדור האחרון צריך טיפה מזל, צריך שריקה של שופט, השריקות האחרונות לא היו לטובתנו, אבל אין מה לעשות, זה הפסד כואב, רצינו את זה מאוד והשחקנים עשו מאמץ גדול".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully