וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

2,500 זוגות אופניים ב-30 שניות: צפו בהכנות לאיירון מן

"IRONMAN Israel Middle East Championship", תוזנק מחר (25.11) בבוקר בטבריה עם 2,500 מתחרים, בהם 800 מ-58 מדינות, כולל איחוד האמירויות, בחריין, מרוקו, אוקראינה, ארה"ב וישראל

איירון מן 2022/קבוצת קומטק

הושלמו ההכנות לקראת זינוק אליפות המזרח התיכון IRONMAN שתצא עם עלות השחר, מחר (שישי25.11) בחוף גיא, טבריה. את התחרות המאתגרת ביותר בעולם יוזמים משרד התרבות והספורט, איש העסקים והפילנתרופ סילבן אדמס וקבוצת קומטק בשיתוף עם עיריית טבריה, מועצה אזורית עמק הירדן ואיגוד הטריאתלון. מדובר בפעם הראשונה שהתחרות למרחק המלא של המותג הבינלאומי IRONMAN נערכת במזרח התיכון ובה יוענקו 75 מקומות לאליפות העולם 2023 בקונה, הוואי. את מפות המסלול המעודכנות ניתן למצוא באתר.

סילבן אדמס, נשיא כבוד של IRONMAN Israel Middle East Championship: "אנחנו גאים לארח את אליפות המזרח התיכון IRONMAN בטבריה. אירוח התחרות היום עם 2,500 משתתפים בניהם 800 מרחבי העולם כולל איחוד האמירויות, מרוקו ובחריין היא ההוכחה לפירות השלום של הסכמי אברהם. כל אחד מהמתחרים הופך בן רגע לשגריר של ישראל בכלל וטבריה בפרט בקרב חבריו ומשפחתו. נמשיך להביא אירועים בינלאומיים שמראים את פניה היפות של ישראל שמחזקים את מעמדה בעולם".

  • עוד באותו נושא:
  • אופניים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully