וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שישי בליגת העל: בני הרצליה רוצה לצאת מהמשבר בנס ציונה

24.11.2022 / 15:56

מחזור שביעי בליגת העל (13:30): אחרי שלושה הפסדים רצופים ולפני משחק חוץ בטנריפה, רוצה סגנית האלופה לשמור על סיכוייה להיכנס לגביע נגד הכתומים שיפתחו את הופעתם בשבוע הבא בליגה הצפון אירופית

סיכום אירועי היום בספורט, 24.11/ספורט1

משחקי המחזור השביעי בליגת העל בכדורסל ייצאו לדרך מחר (שישי, 13:30) במשחק בו תארח עירוני נס ציונה את בני הרצליה. הכתומים ניצחו שלושה משחקים עד כה והפסידו שניים, כשעדיין יש להם משחק אחד להשלים, ואילו הרצליה ניצחה שני משחקים והפסידה ארבעה, כשהיא עם מאזן זהה לקבוצה שמדורגת אחרונה בטבלה.

גולן גוט, עירוני נס ציונה. לירון מולדובן
צפוי לחזור לפרקט. גולן גוט/לירון מולדובן

נס ציונה נעצרה במחזור הקודם עם הפסד להפועל חולון בו הציגה יכולת הגנתית חלשה וספגה 107 נקודות. במועדון יודעים שאם לא יציגו משחק שונה בצד ההגנתי, הם יתקשו לנצח גם את הרצליה. גולן גוט, שנעדר מהמשחק הקודם בשל מחלה, צפוי לשוב לסגל. נס ציונה תחל בתחילת השבוע הבא את הופעותיה בליגה הצפון אירופית עם שני משחקים בפולין.

בבני הרצליה בנו להיות במקום אחר לגמרי בפתיחת העונה, אלא שסגנית האלופה ומחזיקת הגביע מתקשה לייצר כדורסל יציב וטוב ורשמה שלושה הפסדים רצופים בתקופה האחרונה שדרדרו אותה לתחתית. בהרצליה יודעים שהפסד בנס ציונה משמעותו ככל הנראה איבוד ההשתתפות בגביע, כי הקבוצה תתקשה להיכנס למקום השמיני בתום הסיבוב הראשון. סטיבי תומפסון ג'וניור, שחתם בקבוצה לחוזה זמני, יקווה להראות טוב יותר במשחקו השני אחרי הופעת בכורה פושרת נגד הפועל באר שבע. הרצליה תפגוש באמצע השבוע הבא את טנריפה בחוץ להמשך משחקיה בליגת האלופות של פיב"א.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully