וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

גיא גודס תובע את מכבי ראשון לציון ב-867 אלף שקל

המאמן שפוטר מהיורדת ללאומית בעונה שעברה הגיש תביעה נגדית לזו שהגישה הקבוצה לבית הדין של איגוד הכדורסל. דורש תשלומים שקוזזו מתלוש השכר שלו שלא כדין, הפרשות בחסר לפנסיה, פיצויי פיטורים, העסקה פוגענית ועוד

סיכום אירועי היום בספורט, 24.11/ספורט1

מאמנה של הפועל חולון, גיא גודס הגיש תביעה בסך 867,548 שקלים נגד מכבי ראשון לציון בגין תשלומי שכר עבודה שקוזזו מתלושי השכר שלא כדין ובאופן חד צדדי, הפרשות בחסר לפנסיה, חופשה, פיצויי פיטורים, העסקה פוגענית ועוד.

בתביעה שהוגשה לבית הדין האזורי לעבודה בתל אביבי על ידי עורכי הדין עמית פינס ואבישי איפרגן מפורטת התגלגלות העונה שעברה של גודס בראשון לציון, במהלכה הקבוצה נכשלה בתחילת העונה, ויו"ר הקבוצה היוצא יצחק פרי יצא נגדו בתקשורת עד שכדברי התביעה "נכפה עליו להגיע להסדר בנוגע לסיום עבודתו".

לפי ההסכם ראשון לציון תשלם לגודס שבעה תשלומים חודשיים בסך 61,730 ברוטו, לרבות הפרשות סוציואליות לפנסיה ולפיצויים מחודש ינואר ועד לחודש יולי 2022. ככל שבעונת המשחקים 2021/22 יחתום המאמן על הסכם עבודה בקבוצה אחרת, יקוזז סכום הברוטו בקבוצה החדשה מיתרת השכר לעיל. בכפוף לפירעון מלוא התשלומים במלואם ובמועדם, מבוטל ההסכם לעונת המשחקים הבאה, עונת 2022/23.

גיא גודס, מאמן הפועל חולון. דני מרון
טוען ליחס משפיל שספג. גודס/דני מרון

לטענת התביעה לאחר שגודס חתם בחולון "החלה מכבי ראשון לציון לפעול בצורה מתריסה ו/או קנטרנית ו/או שמנוגדת לדין". על פי העולה בתביעה הקבוצה מעיר היין קיזזה לגודס את מענק האליפות שלו בחולון כשכר עבודה, ולא כמענקים באופן חד צדדי. "בכל הכבוד, שגתה מכבי ראשון לציון בעת שניכתה את מענק ההישגיות מתוך שכר העבודה והלכה למעשה לפי נוחותה החשיבה אותו כשכר עבודה".

בנוסף נטען כי הקבוצה הפרישה בחסר לגודס לפנסיה במשך שלוש עונות סכום של 111,229, ואיפסה את ימי הזכאות שלו לחופשה שלא כדין. כמו כן גודס טוען לפיצויי פיטורים בשל היחס המשפיל של יו"ר המועדון הקודם יצחק פרי שבין היתר אמר בראיונות על המאמן כי הקבוצה "הגיעה לשפל המדרגה", "לא מאומנת" וכן כי "גודס לא מתאים כרגע למכבי ראשון לציון". טענה נוספת היא כי בהסכם בין הצדדים נקבע כי גודס יקבל עמלה אם יגייס חסויות לקבוצה והביא לה את "מסיעי שאשא", אך לא קיבל על כך כסף.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
גיא גודס מאמן מכבי ראשון לציון עם יצחק פרי. ברני ארדוב
גם ראשון לציון תובעת. גודס ומאחוריו פרי, היו"ר הקודם/ברני ארדוב

בתביעה נכתב כי לאחר שראשון לציון לא שילמה את התשלומים במלואם ובמועדם, החוזה לעונה הקרובה תקף וכי הם צריכים לשלם את ההפרש בין שכר העבודה שלו בראשון לציון לעונה הקרובה (740,476 שקל ברוטו) לשכרו בחולון (634,716 שקל ברוטו).

בתביעה נטען כי ראשון לציון הגישה תביעה נגד גודס בפני המוסד לבוררות של איגוד הכדורסל, אך לטענת התובעים התביעה צריכה להתדיין בבית הדין לעבודה וללא בבית הדין של איגוד הכדורסל.

בראשון לציון אישרו את קבלת כתב התביעה, והוסיפו כי "לאחר שנלמד אותו, נגיב היכן שצריך". לאחר מכן נמסר מהקבוצה בהודעה רשמית כי "כתב תביעה מאת מאמן הקבוצה לשעבר גיא גודס, נתקבל במשרדי המועדון במקביל להודעה שיצאה לתקשורת בנושא, כנראה שלא במקרה. מפאת כבודו של גודס לא ננהל את העניין דרך אמצעי התקשורת והדברים יתבהרו בצורה ברורה וחד משמעית בבית המשפט".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully