וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבזקי ספורט: נבחרת הכדורשער של ישראל זכתה באליפות אירופה

שחקני נבחרת ישראל הבוגרת בכדורשער שבו לישראל אחרי שזכו באליפות אירופה בתום גמר מותח וניצחון 4:5 על נבחרת יוון, בטורניר שהתקיים בפורטוגל. חברה ישראלית זכתה בפרס יוקרתי על המצאה בתחום הספורט

נבחרת הכדורשער של ישראל. יחצ,
הישג עצום. נבחרת הכדורשער/יחצ

שחקני נבחרת ישראל הבוגרת בכדורשער שבו לישראל אחרי שזכו באליפות אירופה בתום גמר מותח וניצחון 4:5 על נבחרת יוון, בטורניר שהתקיים בפורטוגל.

הנבחרת אותה מאמן שניר כהן, מתאמנת בכפר הנוער ויצו ניר העמק זה 7 שנים ובה בין היתר משחקים ניב בן איש, בוגר הכפר ודורון חודדה, תלמיד כיתה י"ב המשמש גם כקפטן הנבחרת, על אף היותו השחקן הצעיר ביותר בה.

"הייתה התרגשות עצומה עם סיום המשחק", סיפר חודדה. "האמנו בעצמנו כל הדרך, למרות שלא היה פשוט במיוחד במשחק מול היוונים שהיוו יריב חזק, אבל עשינו את זה בגדול", תיאר את ההישג בהתרגשות והוסיף: "ברור שלניר העמק יש חלק בהצלחה. זה הבית שלנו בשגרה, אנחנו מקבלים כאן את כל התנאים להתאמן כמו שצריך במתקן איכותי, עם צוות מקצועי, מעבר לזה שאני עצמי לומד פה מחטיבת הביניים, כך שזה באמת סוג של בית אישי עבורי".

בימים אלו נעשים מאמצים ע"י איגוד הספורט הפראלימפי לארח את אליפות אירופה הבאה בישראל, במידה והדברים יצאו אל הפועל, ככל הנראה כפר הנוער ויצו ניר העמק יהיה המקום בו יתקיים הטורניר.

נבחרת הכדורשער של ישראל. קרן איזקסון,
נבחרת הכדורשער לנשים/קרן איזקסון

ועוד כדורשער: ימים ספורים לפני שהן יוצאות לאליפות העולם בפורטוגל, הוזמנו בנות נבחרת הכדורשער של ישראל ל'לגו דיזנגוף סנטר' על מנת לייצר מיני פיגרס (הדמויות המינאטוריות, אחד הלהיטים של לגו) בדמותן. כשהן בתלבושת רישמית של נבחרת ישראל התייצבו גל חמרני, אילהם מחמיד רוזין, ליהיא בן דוד, רוני אוחיון, אורי מזרחי ונועה מלכה, ושני כלבי הנחייה דילן של גל, ורודי של רוני, לבנות באבני לגו את דמותן המיניאטורית, כולל המספר על החולצה הכחולה והמשקפים הכהים, אותן הן מחוייבות להרכיב בעת התחרות.

בדברי הברכה שלו אמר יואב גאון מנכ"ל לגו ישראל: "תודה על ההזדמנות שאתן נותנות לנו להעניק לכן את ברכת הדרך לפני היציאה לאליפות העולם. הצוות שלי מתרגש יחד איתי. בלגו אפשר לבנות כל דבר עם קוביות, והכל מתחיל בקובייה אחת קטנה. כך גם בעולם הספורט, אתה מתחיל באימון אחד, ואח"כ עוד אימון, ואתה משתפר, לומד מהצלחות ולומד עוד יותר מכישלונות, וממשיך הלאה". גאון העניק לקפטנית הנבחרת, גל חמרני, דגם מוקטן של מגרש הכדורשער עשוי מאבני לגו, שיוכל לשמש את המאמן רז שוהם ואחרים, להסביר על מהות המשחק.

יו"ר ההתאחדות לספורט נכים, רו"ח אהוד רצאבי הודה על שיתוף הפעולה הייחודי, שמגביר את המודעות לספורט הפראלימפי. ואמר: "ענף הכדורשער מביא לנו הרבה רגעים של שמחה וגאוה, הבנות האלה הן סגניות אלופות אירופה, ונבחרת הבנים עלתה רק בשבוע לדרג א' באירופה. אני כל כך מכבד את מה שאתם עושים כאן היום בלגו ישראל. החשיפה הזאת לקהלים חדשים, במיוחד לילדים, יכולה להעצים את מודעות לענף הייחודי הזה ולספורט הפראלימפי".

הגיעה לפרגן, מי שכבר זכתה באליפות העולם, החותרת מורן סמואל שאמרה: "שימו את המחשבה על התוצאה רגע בצד ותשקיעו את כל המאמצים שלכן בדרך, כי שם מרוויחים הכי הרבה וגם נהנים הכי הרבה ובסוף גם מגיעים לתוצאות".

שבתאי דויטש מנכ"ל בית חינוך עיוורים, שלא יכול היה להשתתף באירוע, שלח את ברכתו: "מדי יום אני עד לאימונים הקשים והמפרכים שאתן מקיימות במרכז הספורט בבית חינוך עיוורים וכל זאת על מנת להתכונן בצורה המיטבית לקראת אליפות העולם. אני מבקש להודות ליואב גאון, שאיפשר את הפעילות היפה והמהנה הזו ולאחל לבנות הנבחרת הצלחה באליפות".

ענף הכדורשער מיועד לעיוורים וללקויי ראייה. במהלך התחרות משחקות הספורטאיות עם כיסוי עיניים על מנת להשוות את רמת העיוורון שלהן, כשאת מיקום השער הן מזהות על פי סימון על המגרש, ואת מיקום הכדור הן מזהות על פי הפעמונים שבתוכו.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

קופת החולים המובילה מציגה: השירותים שיהפכו את החיים שלכם לקלים יותר

בשיתוף כללית
שלוקר עם נעילה מגנטית. יחצ,
השלוקר של גופר/יחצ

החברה הישראלית Gooper hermetic זכתה בתואר המוצר החדשני של השנה, עבור פיתוח שלוקר (מימיה) עם נעילה מגנטית בתערוכת הספורט הגדולה בעולם ISPO 2022. התערוכה היוקרתית תתקיים בשבוע הבא בין ה 27-30.11.22 במינכן.

Gooper hermetic היא חברה ישראלית שפיתחה פטנט בינ"ל עם שותפתה בשלוש השנים האחרונות,' Fidlock הגרמנית. גופר החלה את דרכה במחסן קטן במכמורת, שם פיתחה קייסים אטומים להגנה על הנייד שננעלים באופן הרמטי ואוטומטי ע"י שורת מגנטים. לחברה פיתוחים שונים ושיתופי פעולה רבים, בהם עם אוניל, להם תפרו קייסים ישירות לבגדי ים, נאס"א להם סגרו פתח של חללית ועוד פרויקטים.

  • עוד באותו נושא:
  • ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully