וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אייל חומסקי: "התקציב גדל העונה, אנו מעמידים מערכת שלמה מחדש"

23.11.2022 / 17:04

בעלי הפועל ירושלים הסביר במכתב פתוח לאוהדים את מינויו של יונתן אלון למנהל הספורטיבי ("בתיאום מלא עם דז'יקיץ'"), התייחס לפן הכלכלי והבטיח שקיפות בכל הנוגע לנעשה במועדון

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 23.11/ספורט1

יומיים לאחר שהחתימה את ברנדון בראון, וארבעה ימים לפני שתצא למשחק החוץ המסקרן מול מכבי תל אביב בליגת העל (ראשון, 20:15), פנה בעלי הפועל ירושלים אייל חומסקי לאוהדי הקבוצה במכתב פתוח.

"הפועל נמצאת העונה בתהליך של בנייה מחדש", כתב חומסקי. "כל ההנהלה הבכירה התחלפה בקיץ האחרון ונוצר מצב שבו היה צריך להעמיד מערכת שלמה חדשה על הרגליים. לצידו של יותם הלפרין, שממשיך כיועץ מקצועי, הצלחנו להחזיר את יונתן אלון למשרת המנהל הספורטיבי. צירופו הוא מהלך אסטרטגי. הוא עובד בתיאום מלא עם המאמן אלכסנדר דז'יקיץ' על כל הנושאים המקצועיים השוטפים, עומד בראש מערכת מקצועית שעובדת עם אנליסטים, ועם חברת סקאוטינג בינלאומית".

אייל חומסקי מבעלי הפועל ירושלים. לירון מולדובן
מבטיח שקיפות במועדון. חומסקי/לירון מולדובן

לדברי חומסקי, ירושלים הצליחה להגדיל בכ-30 אחוזים את מספר המינויים, והעונה יש לה יותר מ-4,000 כאלה. "שמעתי את הטענות מסביב, ואני רוצה להבהיר שהתקציב נבנה בצורה כזו שתשאיר בצד סכום משמעותי לשינויים, ככל שיידרשו. כשאמרתי בתחילת העונה 'צ'ק פתוח' התכוונתי ליד חופשית שהצוות המקצועי קיבל ומקבל בבניית הקבוצה. זה לא אומר שהתקציב הוא בלתי מוגבל, ונכון שכיום התקציב קטן מהשנים שבהן אורי אלון היה לצדי, אבל עשיתי מאמצים גדולים והבאתי לכך שתקציב השחקנים גדל מהעונה שעברה".

הבעלים הבטיח לשמור על שקיפות, לפרסם מכתבים דומים מדי כמה שבועות ולספר על הנעשה במועדון "באופן ישיר, בלי פילטרים, דוגרי, כמו שאני וכמו שאתם מכירים אותי", כהגדרתו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully