וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברנדון בראון חתם בהפועל ירושלים: "יעזור לנו להשיג את המטרות"

עודכן לאחרונה: 21.11.2022 / 16:08

הקומבו-גארד האמריקאי שכיכב אשתקד בקלוז' יצטרף כתוספת לסגל האדום: "זה מועדון שמכוון לטופ, וזה משהו שמגדיר אותי"

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 21.11/ספורט1

הפועל ירושלים צירפה היום (שני) את הקומבו-גארד ברנדון בראון (33, 1.85) עד לסוף העונה. בראון, בוגר מכללת מונטנה ווסטרן, החל את דרכו המקצוענית בליגה האוסטרלית, ומאז צבר ניסיון רב באירופה, כאשר בשנים האחרונות קפץ מדרגה לקבוצות כמו ניז'ני נובגורוד, פריז מטרופוליטנס, ובעונה שעברה רשם עונה טובה במדי קלוז' הרומנית, עם ממוצעים של 14.6 נקודות, 5.2 אסיסטים ו-45% מחוץ לקשת בליגת האלופות, שם היתה קלוז' מרחק נגיעה מהפיינל פור.

מאמן הקבוצה אלכסנדר דז'יקיץ' אמר אחרי ההחתמה: "חיפשנו שחקן כתוספת, לא במקום שחקן אחר. אנחנו מאמינים שברנדון יעזור לנו להשיג את המטרות שלנו, ובו בזמן זה מבחן עבור כולנו במועדון - צוות, שחקנים והנהלה - להמשיך להיות ממוקדים במטרה ושהשינויים שאנו עושים לא ישנו את היעדים שלנו".

בראון עצמו הוסיף: "משפחתי ואני שמחים מאוד להצטרף להפועל. זה מועדון בעל שם באירופה שתמיד מכוון לטופ וזה משהו שמגדיר גם אותי. היו לי שיחות טובות מאוד עם המאמן דז'יקיץ', אני יודע שהוא בנה קבוצה קשוחה מאוד ואני מקווה שאוכל להשתלב ולהראות את הכישרון שלי. שמעתי גם הרבה על האוהדים שלנו ואני מצפה בקוצר רוח להתחיל לשחק עבורם. יאללה הפועל!"

ברנדון בראון, הפועל ירושלים. הפועל ירושלים, אתר רשמי
הרבה ניסיון. בראון/אתר רשמי, הפועל ירושלים

המנהל הספורטיבי יונתן אלון אמר: "ברנדון הוא קומבו גארד איכותי, מנוסה מגוון התקפית ואישיות יוצאת דופן. חשבנו שיהיה נכון לעבות את הסגל שלנו לאור הדרישות והאתגרים שעומדים לפנינו, וברנדון הוא תוספת נהדרת במטרה להמשיך ולהשתפר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully