וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ימי מרין: "היה לי קשה בהפועל באר שבע בגלל קשיי השפה"

הקשר מקוסטה ריקה מככב באורנבורג, ובריאיון שהעניק טען: "מעדיף את רוסיה על ישראל, גם הליגה טובה יותר". ומהי דעתו על פוטין?

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 23.11/ספורט1

ג'ימי מרין נחת בישראל בקיץ 2019 וחתם על חוזה לשלוש שנים בהפועל באר שבע, אבל הציפיות הגדולות מהכוכב הצעיר שהגיע מקוסטה ריקה במהרה התחלפו בתחושת אכזבה ובפברואר כבר מצא את עצמו עובר בהשאלה למ.ס. אשדוד, עד שבתום אותה עונה סיים את דרכו בישראל ושב למולדתו.

ביולי האחרון יצא מרין לסיבוב שני בכדורגל האירופי, כאשר חתם באורנבורג הרוסית והצליח די מהר לבסס את מעמדו כאחד מכוכבי הקבוצה בזכות שישה שערים ושלושה בישולים ב-15 משחקיו הראשונים בליגה הרוסית הבכירה. היום (רביעי) הוא התראיין ברוסיה וסיפר על ההחלטה לשוב לאירופה, ועל ההבדלים בין רוסיה לישראל.

ג'ימי מרין שחקן הפועל באר שבע מאוכזב. דני מרון
מעדיף את רוסיה על ישראל. ג'ימי מרין/דני מרון

"קיבלתי הצעה טובה שהרשימה אותי ונתנה לי הזדמנות נוספת לחזור לכדורגל האירופי. אם חששתי לעבור לרוסיה? בכלל לא, גם משפחתי הציעה לי לקבל את ההצעה ולעבור לרוסיה. המשפחה לחלוטין תמכה בי ונמצאים איתי אבא שלי ואחותי, שגם הם מרוצים ברוסיה. כולם אמרו לי שרוסיה מדינה מאוד קרה ושכולם אוהבים וודקה, אבל מהיום הראשון שלי במדינה אני שמח ומרגיש בבית - אפילו שקר כאן מאוד ובקוסטה ריקה בכלל לא יורד שלג".

מיד לאחר מכן נשאל מרין על השנה שלו בישראל, מדינה חמה שבה לא הצליח, וכך הוא ענה: "שם חם מאוד, לישראל לקחתי איתי מקוסטה ריקה רק בגדים קצרים ובגדי ים לחוף, אבל אני אוהב את אורנבורג ואת רוסיה הרבה יותר מאשר את ישראל. אני גם אוהב את מוסקבה, שלדעתי היא בגודל של כל קוסטה ריקה, ביקרתי בה שלושה או ארבעה ימים ומרכז העיר שלה יפהפה".

עוד אמר מרין על תקופתו בישראל: "היה לי קשה להתאקלם כי עברית שפה מאוד קשה ולא היו בבאר שבע אנשים שיכולתי ליצור איתם קשרי חברות בגלל מחסום השפה. ברוסיה אני מרגיש מצוין וכולם עוזרים לי. גם הליגה הרוסית טובה יותר, אפילו שהליגה בישראל מאוד תחרותית".

לסיום נשאל מרין מהי דעתו על נשיא רוסיה ולדימיר פוטין: "אני לא באמת יודע מה קורה ברוסיה, רק שהוא הנשיא כבר תקופה ארוכה. אם הכל טוב ברוסיה כרגע, אז זה אומר שהוא נשיא מצוין".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully