וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המחיר לא משחק תפקיד: אנשי עסקים מדובאי ירכשו את מנצ'סטר יונייטד?

אחרי ההודעה של האחים גלייזר על כך שהמועדון עומד למכירה, בעולם הערבי מדווחים על רוכשים פוטנציאליים ששוקלים להציע סכום עתק

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 23.11/ספורט1

מנצ'סטר יונייטד הודיעה אתמול (שלישי) על שחרורו של כריסטיאנו רונאלדו, אבל זו לא ההודעה הדרמטית היחידה שיצאה משם. בשעת לילה מאוחרת הודיעו האחים ג'ואל ואברם גלייזר, בעלי השדים האדומים, על כך שהמועדון עומד למכירה, לשביעות רצונם של האוהדים שמביעים את מחאתם נגד האמריקאים בשנים האחרונות.

מאז הודעתם של הגלייזרים, בתקשורת האנגלית מנסים לדלות כמה שיותר פרטים על המועמדים האפשריים לרכוש את הבעלות על מנצ'סטר יונייטד וגם על תג המחיר שבו ינקבו האמריקאיים. על פי העיתונאי כריס ווילר מ"דיילי מייל", משפחת גלייזר תקשיב גם להצעות בגובה 5 מיליארד ליש"ט עבור העברות הבעלות על מנצ'סטר יונייטד, אך דרישתם היא לסכום כמעט כפול, לא פחות מ-9 מיליון ליש"ט.

ג'ואל גלייזר עם אחיו אברם, בעלי מנצ'סטר יונייטד. Michael Regan, GettyImages
מחפשים רוכשים. ג'ואל ואברם גלייזר/GettyImages, Michael Regan

ג'יימס דאקר, עיתונאי "הטלגרף", פרסם פרטים דומים והוסיף כי זה מספר חודשים שמשפחת גלייזר בוחנת עסקאות שונות למכירת מנצ'סטר יונייטד. על פיו, קבוצות רוכשים שניסו לרכוש את צ'לסי מרומן אברמוביץ' צפויות להגיש הצעות למשפחת גלייזר. גם על פי פבריציו רומנו נראה כי מנצ'סטר יונייטד תימכר בסכום של כ-7 מיליון ליש"ט, השאלה היא למי.

למרות כל זאת, וכמעט כצפוי, על פי האתר "Arabianbusiness" בעולם הערבי מתעניינים ברכישת מנצ'סטר יונייטד וקבוצה של אנשי עסקים מדובאי מביעה התעניינות בחודשים האחרונים - כפי שפורסם בממלכה כבר בחודש ספטמבר, עוד לפני שהמועדון הועמד רשמית למכירה. עוד נכתב כי אותה קבוצת רכישה מדובאי מתכננת להציע למשפחת גלייזר 10.6 מיליארד דולר עבור הבעלות על המועדון, סכום שאם אכן יוצע, ספק אם תהיה קבוצת רכישה אחרת שתוכל להתחרות בו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully