וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מבזקי ספורט: מרוץ הגבורות יתקיים בפארק העירוני בעפולה

בתחילת דצמבר יצבע הפארק העירוני בעפולה בורוד בפעם השלישית, כשמאות משתתפים ירוצו למען מטופלות המתמודדות עם סרטן השד. שיתוף פעולה בין כאן 11 לחברת הטכנולוגיה WSC Sports במונדיאל

מרוץ הגיבורות. יחצ,
מרוץ הגיבורות/יחצ

כולם מצטרפים למרוץ הגיבורות: ביומו השני של חודש דצמבר (2.12.22) ייצא לדרך בפעם השלישית "מרוץ הגיבורות" במסגרתו מאות אם לא אלפי אנשים ירוצו במטרה לעלות את המודעות למאבק בסרטן השד ולחיזוק מטופלות המתמודדות עם סרטן השד.

המרוץ הוא סיפור של תמיכה. זוהי ההזדמנות של כולנו להושיט יד למי שמתמודדת כעת עם אתגר חייה כאשר ההכנסות מהמרוץ יוקדשו כולן לטובת תמיכה בחולות באמצעות טיפולים של רפואה משלימה במרכז הסרטן 'בית שולמית' שיחנך בקרוב במרכז רפואי העמק.

'בית שולמית' שייחנך בעוד כשנה ירכז בתוכו את הטיפולים האונקולוגיים המתקדמים ביותר עבור תושבי הצפון, ביניהם מתקני רדיופתיה לטיפולי קרינה, מחלקת אשפוז ומרכזים לטיפולי יום, לצד מרכז טיפולים הוליסטי כוללני בחולי סרטן.

במרכז רפואי העמק ציינו כי תחום האונקולוגיה התפתח מאוד בשנים האחרונות במרכז הרפואי תחת ניהולו של פרופ' גיל בר סלע וכבר כיום מציע סטנדרט טיפולי גבוה בתחום האונקולוגיה. 'העמק' מוביל בצפון בטיפולים במחלות סרטן העור, הוקמה מרפאה המיועדת לחולים צעירים בגיל הפוריות והתבססה יחידה מתקדמת לאונקולוגיה ילדים.

בהפקת המרוץ פנות לתושבי עפולה והסביבה וציינו כי כל תרומה תסייע להרחיב את השירותים התומכים, הקיימים כבר היום בזכות המרוצים הקודמים, עבור חולות המתמודדות עם סרטן השד.

להרשמה לחצו כאן.

שיתוף פעולה בין כאן 11 ל-WSC/WSC

פיתוח חדש של WSC Sports שיצא לאור בשנה החולפת וכבר הוטמע בזכייני השידור וטורנירי הספורט הגדולים בעולם (NBA, Champions League) בשם WSC Stories.

הפיתוח מאפשר למעשה לצופה הספורט להתעדכן באירועים המרגשים והנבחרים בלייב כולל וידאו בכל זמן נתון ומכל מכשיר והכי חשוב בזמן אמת! הדבר מחזק את הקשר עם האוהד, משפר את חוויית הצפייה וגורם לצופה הספורט להיות חלק מהמשחק גם אם הוא לא יכול לצפות במשחק בשידור חי - כך למעשה בחיפוש פשוט בגוגל הוא יכול לדפדף ב"סטוריז" ולצפות בזמן אמת - במהלך האחרון המשמעותי, גול, בישול, כרטיס, החמצה ועוד.

עם שיתוף הפעולה שיצא, הצופה הישראלי מתחבר לחזית הטכנולוגית שמיושמת כבר עבור צופי הספורט בעולם.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
מסי. רויטרס
כולם שמעו שהוא מפסיד והסתקרנו. מסי/רויטרס

קבוצת התקשורת פרטנר מדווחת על שבירת שיאי צריכה בגלישה הסלולארית ברשת של החברה, בזמן שידורי המונדיאל. השיא נשבר בזמן שידור המשחק של ארגנטינה מול ערב הסעודית אתמול בשעה 12:00 בצהריים. מדובר בעלייה של כ-25 אחוז מממוצע תנועת הגלישה בסלולר בשגרה. וזו רק תחילת המונדיאל, לא כולל גלישה על בסיס WiFi.

גיירמו אוצ'ואה, שוער נבחרת מקסיקו עוצר פנדל של רוברט לבנדובסקי חלוץ נבחרת פולין. Stuart Franklin, GettyImages
כמו גדול. גיירמו אוצ'ואה/GettyImages, Stuart Franklin

גיירמו אוצ'ואה, שוערה של קבוצת הפאר המקסיקנית "קלוב אמריקה" והנבחרת הלאומית של מקסיקו, הדף אמש פנדל שנבעט מרגליו של חלוץ ברצלונה ונבחרת פולין בהתמודדות בין הנבחרות במסגרת בית ג' במונדיאל 2022 בקטאר. בעיטת העונשין שעצר בדקה ה-58 של המשחק מרגלי רוברט לבנדובסקי עזרה לנבחרתו לשמור על רשת נקייה ותיקו מאופס, מה שמסייע לה במטרתה להעפיל לשלבי הנוק-אאוט.

השוער בן ה-37 מתאמן על בסיס קבוע עם הטכנולוגיה לאימונים פיזיים וקוגניטיביים של BlazePod הישראלית. בלייזפוד (BlazePod), פלטפורמה חדשנית לאימונים פיזיים-קוגנטיביים (Body & Mind), מבוססת על טכנולוגיית BLE מותאמת אישית ומשלבת אור, טכנולוגיה ותנועה הנמדדים באמצעות אפליקציית מובייל. הפלטפורמה מסייעת, בין היתר, לשפר את זמן התגובה של המתאמן, דבר החשוב במיוחד עבור שוערים שלהם יש בדרך כלל 0.3 שניות להגיב לפעולות של שחקנים אחרים.

זמן התגובה בספורט מתייחס למהירות שבה שחקן יכול להגיב לגירוי חיצוני. בהקשר ספורטיבי, גירוי יכול להיות כל דבר, מפעולות של שחקנים אחרים ועד להנחיות מהמאמן, השחקן או השופט. במקרה של אתמול, הייתה זו בעיטת הפנדל אותה הצליח אוצ'ואה להדוף.

  • עוד באותו נושא:
  • ספורט

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully