וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"לא רוצה אותו בקבוצה שלי". משפט קטן חשף את הבעיה של רונאלדו

וינסנט קומפני אמר בחיוך ש"אני צריך שחקנים שרצים", אבל בכל צחוק יש אמת. כמה גדולות מתעניינות, אבל האגו והכושר מפריעים

תקציר: פוהלאם - מנצ'סטר יונייטד 2:1/ספורט1

הודעת השחרור של כריסטיאנו רונאלדו ממנצ'סטר יונייטד ממשיכה לעורר הדים באירופה. במקביל להערכות והשמועות על הצעד הבא על CR7, דווקא משפט קצר ומחוייך של וינסנט קומפני חשף את מצבו הלא פשוט של הכוכב המתבגר.

קומפני, אגדה במנצ'סטר סיטי ונבחרת בלגיה, מאמן היום את ברנלי מליגת המשנה באנגליה ובתקופה המונדיאל משמש פרשן של BBC. אתמול במהלך השידור, גארי ליניקר שאל אותו אם היה לוקח את רונאלדו לקבוצתו (באופן היפוטתי כמובן) והבלגי השיב: "לא, אני צריך שחקנים שרצים!".

קומפני אמר את הדברים בחיוך, אבל בכל צחוק יש קצת אמת. מאז שרונאלדו חזר למנצ'סטר יונייטד, הפרשנים הציבו לא מעט סימני שאלה בנוגע למוסר העבודה שלו במהלך משחקים - או לגבי הכושר הגופני שלו. ההערכה לעבר שלו עצומה, אבל להווה הרבה פחות.

רונאלדו תמיד נודע במוסר עבודה בלתי מתפשר והסיפורים עליו רבים, אבל החזרה שלו לאנגליה לוותה לא פעם בהליכות כעוסות על הדשא ובפחות ריצה ועזרה הגנתית מפעם.

כריסטיאנו רונאלדו, שחקן מנצ'סטר יונייטד מאוכזב. רויטרס
לא כולם קופצים על המציאה. רונאלדו/רויטרס

צ'לסי, פריז סן ז'רמן, ניוקאסל ואפילו ריאל מדריד הוזכרו אתמול כמועמדות לצרף את הפורטוגלי, אבל אף אחת מהן לא תבנה עליו כפי שהייתה עושה לפני כמה שנים. אחד מסימני השאלה המרכזיים בנוגע לתחנה הבאה של CR7 הוא האם הוא יהיה מוכן לנגן כינור שני ולבלות לא מעט על הספסל. האם הפיכה שלו לשחקן רוטציה תגרום לו להיות ממורמר שוב והקבוצה תיפגע.

לפי "סקיי בט", המועמדת המובילה היא קבוצת נעוריו, ספורטינג ליסבון ביחס 2.75, לאחר מכן צ'לסי (3.5), קבוצות ה-MLS זוכות ליחס 5, באיירן מינכן לאחר מכן ביחס 8, ריאל מדריד ופריז סן ז'רמן עם יחס 11 כל אחת ונאפולי קיבלה יחס 14.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully