וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ספורטינג, צ'לסי, אולי איחוד עם מסי בפריז? האופציות של רונאלדו

כריסטיאנו רונאלדו שוחרר ממנצ'סטר יונייטד וסוכנויות ההימורים כבר פרסמו את היחסים על התחנה הבאה שלו. אל תופתעו אם בקרוב CR7 חוזר לליגת האלופות

דיווח של שליח וואלה! ספורט לקטאר אחרי ארגנטינה - ערב הסעודית/צילום: פז חסדאי, עריכה: ניר חן

הקדנציה השנייה של כריסטיאנו רונאלדו הסתיימה סופית ורשמית הערב (שלישי), כצפוי אחרי אותו ריאיון חסר תקדים שהעניק ושמלכתחילה ניתן להניח שאותו העניק כדי שיגרום לשחרורו מהשדים האדומים, אבל השאלה הגדולה כעת היא היכן הוא ישחק לפחות בחצי העונה הבאה.

זה לא סוד שהפורטוגלי בן ה-37 פעל בקיץ האחרון להשיג את השחרור ממנצ'סטר יונייטד ולעבור לקבוצה אחרת שמתחרה בליגת האלופות, אבל הפיכתו לשחקן חופשי באמצע העונה בהחלט מחזקת את סיכוייו להגיע לקבוצות פאר - גם כאלה שייתכן שעד כה סירבו להשקיע ברכישתו. אז מה תהיה התחנה הבאה שלו בקריירה אחרי ספורטינג ליסבון, שתי קדנציות במנצ'סטר יונייטד, ריאל ויובנטוס? אלה האפשרויות שנראות הריאליות ביותר נכון לכתיבת שורות אלה, שעה קלה אחרי שחרורו ממנצ'סטר יונייטד.

שחקן נבחרת פורטוגל כריסטיאנו רונאלדו. רויטרס
לא נופתע אם נראה אותו עוד העונה חוזר לליגת האלופות/רויטרס

האופציה הראשונה היא צ'לסי. הבלוז ניסו לצרפו בקיץ, בהוראת הבעלים החדש טד בוהלי, אלא שאז המאמן תומאס טוכל סירב בתוקף - כך על פי הדיווחים בזמנו, כמובן. מאז בוהלי כבר פיטר את טוכל, על הקווים בסטמפורד ברידג' כיום עומד גרהאם פוטר ולא ניתן לשלול על הסף אפשרות שהוא יאשר את צירופו של הפורטוגלי. פוטר אמנם ידוע כאחד שמעדיף שחקנים צעירים, אבל שחקן כמו CR7 בהחלט יכול לסייע לבלוז, שגם כך מתקשים בחלק ההתקפי על אף החתמת פייר אמריק אובמיאנג בקיץ במקם רונאלדו.

מועמדת נוספת שמוזכרת כעת היא ריאל מדריד. השבוע כבר פורסם שכריסטיאנו רונאלדו הציע את עצמו לבלאנקוס ושהוא נדחה על ידם, אבל חזרה לאקסית נוספת עשויה להפוך להגיונית יותר בימים אלו, כי מאז אותם דיווחים על כך שרונאלדו הציע את עצמו ונדחה, הכוכב הגדול של ריאל מדריד, קארים בנזמה, ספג פציעה נוספת בנבחרת צרפת, נגרע מהסגל של אלופת העולם למונדיאל ועבור קרלו אנצ'לוטי עשוי רונאלדו בהחלט להוות אופציה מעניינת מהספסל, וגם בהרכב - בוודאי אם בנזמה ייעדר תקופה ממושכת. כמובן שכמו צ'לסי, גם ריאל מדריד משחקת בליגת האלופות, המפעל בו רוצה כריסטיאנו רונאלדו לשחק יותר מכל.

אקסית נוספת שמוזכרת כמועמדת לקלוט אותו היא ספורטינג ליסבון, המועדון בו פרץ לתודעה כריסטיאנו רונאלדו. הזמן שלו בספורטינג בצעירותו היה יחסית קצר, הוא נרכש על ידי מנצ'סטר יונייטד פחות משנה אחרי שערך הופעת בכורה. הבעיה עלולה להיות שספורטינג לא העפילה לשלב הבא בליגת האלופות וגם היא תשתתף בהמשך העונה בליגה האירופית, כמו הקבוצה אותה כעת עזב.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
כריסטיאנו רונאלדו, שחקן מנצ'סטר יונייטד. רויטרס
לאן עכשיו? כריסטיאנו רונאלדו/רויטרס

על פי סוכנויות ההימורים, גם האופציה של פריז סן ז'רמן קיימת - ואולי נזכה לראות שיתוף פעולה של ליאונל מסי וכריסטיאנו רונאלדו בשנים האחרונות שלהם בקריירה. לאלופת צרפת יש בסגל בנוסף למסי גם את ניימאר וקיליאן אמבפה, אך מלבד אותה שלישייה נוצצת החלוץ היחיד בסגל הוא הוגו אקיטיקה בן ה-20.

מועדון פאר נוסף שעשוי להתעניין בצירופו של כריסטיאנו רונאלדו כשחקן חופשי הוא באיירן מינכן. הבווארים כבר בקיץ הוזכרו כמי שעשויים לנסות לצרפו, אך אז הכחישו כי יפעלו לרכישתו מכיוון שזוהי אינה עסקה שתואמת את הפילוסופיה של המועדון. כעת, כשאין צורך להשקיע ברכישתו, אלא רק בחוזהו, בהחלט ייתכן שבאיירן מינכן תבדוק היתכנות לצרפו. היא כמובן תאפשר לו להתחרות בליגת האלופות, סיכוי לא רע בכלל להוסיף אליפות נוספת לרזומה העשיר וגם דקות משחק אם לוקחים בחשבון שהחלוץ הטבעי היחיד בסגל הבווארי הוא אריק-מקסים שופו מוטינג.

שחקן ריאל מדריד כריסטיאנו רונאלדו. GettyImages
אולי בחזרה ללבן של הבלאנקוס?/GettyImages

האופציות האקזוטיות ביותר עבור כריסטיאנו רונאלדו הן מעבר לערב הסעודית ומדינות המפרץ, משם על פי הדיווחים הוא סירב בקיץ להצעה שמוערכת בכ-350 מיליון יורו, וכן מעבר לאחת מקבוצות ה-MLS האמריקאית.

לפי "סקיי בט", המועמדת המובילה היא ספורטינג ליסבון ביחס 2.75, לאחר מכן צ'לסי (3.5), קבוצות ה-MLS זוכות ליחס 5, באיירן מינכן לאחר מכן ביחס 8, ריאל מדריד ופריז סן ז'רמן עם יחס 11 כל אחת ונאפולי קיבלה יחס 14.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully