וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פפ גווארדיולה סיכם על הארכת חוזהו במנצ'סטר סיטי עד 2025

דיווח: המאמן צפוי לסגור תשע שנים בשורות הסיטיזנס, אולם בחוזה שצפוי להיחתם בקרוב יהיה סעיף יציאה בקיץ 2024

דיווח של שליח וואלה! ספורט לקטאר אחרי ארגנטינה - ערב הסעודית/צילום: פז חסדאי, עריכה: ניר חן

פפ גווארדיולה סיכם על הארכת חוזהו במנצ'סטר סיטי לשנתיים נוספות. המנג'ר הקטלאני, שהגיע לסיטיזנס בקיץ 2016, על פי הדיווח באתר "האתלטיק" סיכם על המשך ההתקשרות עד קיץ 2025 וצפוי לחתום בקרוב על החוזה החדש, שאמור להבטיח את הישארותו במשך תשע שנים לפחות.

חוזהו הקיים של גווארדיולה בשורות אלופת אנגליה יסתיים בתום העונה הנוכחית. על פי הידיעה, הגיעו הצדדים להסכם ההתקשרות לשנתיים נוספות, אך בחוזה החדש יהיה סעיף שמאפשר לכל צד לסיים את ההתקשרות כבר בקיץ הבא, בתום עונת 2023/24. במילים אחרות, על אף שהסיכום הוא לשנתיים, תחילה יהיה זה חוזה לעונה עם אופציה לעונה נוספת - כמו החוזה הקיים שנחתם בנובמבר 2020.

עוד פורסם כי גווארדיולה יזכה להעלאה בשכרו, שמוערך כיום בכ-20 מיליון ליש"ט לעונה.

פפ גווארדיולה, מאמן מנצ'סטר סיטי. רויטרס
הושג סיכום על הישארותו במנצ'סטר סיטי. פפ גווארדיולה/רויטרס

גווארדיולה בן ה-51, כזכור, הגיע לסיטי אחרי תקופות מוצלחות בברצלונה ובבאיירן מינכן. מאז הוא זכה בארבע אליפויות, פעם אחת בגביע האנגלי והניף את גביע הליגה ארבע פעמים. מנצ'סטר סיטי גם הגיעה לגמר ליגת האלופות ב-2020/21, אך אז נכנעה לצ'לסי. העונה בפרמיירליג מנצ'סטר סיטי מפגרת בחמש נקודות אחרי המוליכה ארסנל ובליגת האלופות העפילה לשמינית הגמר ושם מצפה לה מפגש מול לייפציג.

כשנשאל בחודש שעבר גווארדיולה אם הוא האמין שיסגור שבע שנים במנצ'סטר סיטי, השיב: "במקום אחר אני לא חושב שזה היה קורה, אבל קשה למצוא את מה שיש לי כאן. כדי להישאר מאמן באותה קבוצה במשך כל כך הרבה זמן צריך תמיכה מההנהלה, כמובן שגם התוצאות עוזרות מאוד, וכאן יש יציבות. מה שקורה כאן, יכול לקרות במעט מאוד מועדוני כדורגל".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully