וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נבחרת הנוער הובסה על ידי קרואטיה, אך עלתה לשלב העילית

ישראל הפסידה 3:0 למארחת מוקדמות היורו עד גיל 19, אולם סיימה במקום השני בבית ותשתתף בהגרלה שתיערך בחודש הבא. אופיר חיים: "עברנו טורניר קשה, מאמין מאוד בנבחרת הזו"

דיווח של שליח וואלה! ספורט לקטאר לפני ארגנטינה - ערב הסעודית/צילום: פז חסדאי, עריכה: ניר חן

נבחרת הנוער של ישראל, סגנית אלופת אירופה מהקיץ, אמנם הובסה היום (שלישי) 3:0 על ידי קרואטיה במשחק שנערך בזאגרב, אך היא עלתה לשלב העילית מהמקום השני בבית.

אופיר חיים ושחקניו הגיעו למפגש מול קרואטיה, שאירחה את משחקי מוקדמות היורו עד גיל 19, אחרי שני ניצחונות 0:4 על פינלנד ו-0:2 איי פארו, ומכיוון שקרואטיה ופינלנד גם הן סיימו את שלב הבתים עם 6 נקודות כל אחת, ישראל עלתה מהמקום השני בתום חישוב "בית משולש" שלא כלל את התוצאות משחקי הנבחרות מול איי פארו - ה-0:4 של ישראל על פינלנד הוא שהעניק לסגנית אלופת אירופה את המקום השני ואת הכרטיס לשלב הבא. הגרלת הבתים בשלב העילית תיערך ב-8 בדצמבר.

נבחרת הנוער של ישראל. ההתאחדות לכדורגל, באדיבות המצולמים
עלו לשלב העילית. שחקני נבחרת הנוער של ישראל/באדיבות המצולמים, ההתאחדות לכדורגל

כאמור, ישראל התארחה היום אצל המארחת קרואטיה וכבר בדקה השנייה נקלעה לפיגור משער של לוברו זבונארק, רוקו בראיקוביץ' נהנה מבישול של זבונארק בחלוף 10 דקות והאחרון סיים בסופו של דבר עם צמד ובישול בזכות ה-0:3 שנקבע כבר בדקה ה-34. עד הסיום התוצאה לא השתנתה, אבל אור ישראלוב הורחק בתוספת הזמן (90+1) בכרטיס אדום.

המאמן אופיר חיים סיכם: "עברנו טורניר מאוד קשה, בתנאי מגרש גרועים ומזג אוויר קשה. זה לא היה אידיאלי. אני גאה מאוד בשחקנים שלי, הצלחנו לעלות שלב מבית מאוד קשה. ההפסד מאכזב אותי מאוד, אבל תנאי המגרש היו בלתי אפשריים. רצינו לשחק התקפי ואי אפשר היה לעשות את זה כאן. אנחנו ממשיכים קדימה בכל הכוח לשלב העילית, יש לנו מטרות ואנחנו רוצים להתקדם ולהגיע הכי רחוק שאפשר. אני מאמין מאוד בנבחרת הזו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully