וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ג'ימי, זה אתה? ארבעה טאצ'דאונים לגארופולו בניצחון סן פרנסיסקו

הפורטי ניינרס הביסו במקסיקו סיטי את אריזונה 10:38 ועלו לראש ה-NFC מערב, הקוורטרבק נצץ. ווילסון עלול לאבד את מקומו כפותח בג'טס

זקני השבט בינינו בוודאי זוכרים את אצטדיון האצטקה כמגרש המרכזי של מונדיאל 1986. באופן סמלי משהו, בזמן שאלפי קילומטרים ממקסיקו סיטי מתקיים כעת הטורניר, נפגשו אריזונה וסן פרנסיסקו באצטדיון המפורסם, והבמה כולה הייתה שייכת לג'ימי גארופולו.

הקוורטרבק של הפורטי ניינרס, שמנהל לא רע את המשחק שלהם אבל לא נוטה למסור לטאצ'דאונים, זרק ארבע פעמים לאנדזון - פעמיים לג'ורג' קיטל ופעמיים לברנדון איוק - יחד עם 228 יארד, והניינרס הביסו את אריזונה 10:38 כדי להעפיל לראש ה-NFC מערב עם מאזן 4:6, זהה לזה של סיאטל. זה היה הניצחון השלישי ברציפות של סן פרנסיסקו, שאחרי מחצית צמודה שהסתיימה ביתרון 10:17 ברחה עם 21 נקודות ללא מענה. 218 יארד ואיבוד אווירי לקולט מקוי באריזונה, שצנחה למאזן 7:4 וכבר לא ממש נותר לה על מה לשחק.

עוד מהליגה: לאחר הפיאסקו ביום ראשון בהפסד 10:3 בפוקסבורו לניו אינגלנד, מאמן ניו יורק ג'טס רוברט סאלה שוקל לספסל את הקוורטרבק המאכזב זאק ווילסון במשחק מול שיקגו. אם ווילסון לא ישחק, יהיה זה כנראה מארק וייט שיקבל הזדמנות, כשג'ו פלאקו הוותיק מחכה על הספסל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully