וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מכבי ת"א רוצה להפתיע את אולימפיאקוס: "מחפשים את הצעד לטופ"

הצהובים יארחו את הקבוצה היוונית החזקה (21:05) עם המועמד ל-MVP וזנקוב: "אם נחטוף מהם גם 90 נקודות, יהיה בלתי אפשרי לנצח". רומן סורקין: "אנחנו מתקדמים בכל יום", דיברתולומיאו: "יש לנו ציפיות בבית שלנו"

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 22.11/ספורט1

מכבי תל אביב תפגוש הערב (שלישי, 21:05) את אולימפיאקוס בהיכל מנורה במסגרת המחזור התשיעי ביורוליג. הצהובים מגיעים למשחק ממרכז הטבלה עם ארבעה ניצחונות וארבעה הפסדים, לעומת היריבה החמה שלהם שמדורגת במקום השני עם שישה ניצחונות ושני הפסדים בלבד.

במכבי תל אביב קיימת דריכות רבה לקראת ההתמודדות, כשבמועדון יודעים שהמשחק הנוכחי עשוי להיות נקודת מפנה לטובה עבורם אם ינצחו אותו, וסימן דרך שלילי אם יפסידו וירשמו את ההפסד הרביעי ברציפות באירופה. "אולימפיאקוס חזקה מאוד, אבל אנחנו מכבי ויש לנו ציפיות כשאנחנו משחקים בבית שלנו מול הקהל שלנו. זה היורוליג, זה האתגר ואנחנו מצפים לו", אמר ג'ון דיברתולומיאו לקראת המשחק.

מבחינה מקצועית ינסו הצהובים לשבש את הנעת הכדור של היריבה היוונית, כשבצוות המקצועי יודעים שמאוד קשה להאט את הכוכב הגדול של האדומים - סשה וזנקוב הבולגרי, שמוביל במירוץ לתואר ה-MVP. עם זאת, במכבי תל אביב ינסו למנוע ממנו ללהוט. "אם נספוג גם מהם 90 נקודות, יהיה לנו קשה מאוד עד בלתי אפשרי לנצח", אמרו בקבוצה, "ההגנה שלהם היא כזאת שלא תאפשר לנו לפתח את המשחק שלנו בקלות, נצטרך לנצח את המשחק הזה בהגנה".

שחקן אולימפיאקוס סאשה וזנקוב. רויטרס
מועמד מוביל לתואר ה-MVP. וזנקוב/רויטרס

"אנחנו קבוצה חדשה, ואנחנו משתפרים בכל יום", התייחס רומן סורקין למשחק. "אנחנו מחפשים לעשות את הצעד הזה, ההתקדמות הזאת כדי להיות בטופ. אנחנו מגיעים לכל משחק במחשבה לנצח וגם למשחק הזה אנחנו מגיעים על מנת לנצח".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully