וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פעם נוספת זה הכול על בייל": בוויילס מתמוגגים מהקפטן

החלוץ הוולשי העניק נקודה חשובה ב-1:1 מול ארה"ב וסחט מחמאות ממאמנו: "הוא מעולם לא מאכזב, היה שווה את ההמתנה של 64 שנים". וואה כבש שער היסטורי: "רגע חשוב עבורי", והושווה לאביו

צפו בתקציר ארה"ב - ויילס - באדיבות כאן 11 - המשדר הרשמי של מונדיאל 2022. שידורים חיים, תקצירים, סטטיסטיקות ועוד מחכים לכם בעמוד המונדיאל של כאן

64 שנים לאחר המונדיאל האחרון בו השתתפה, נבחרת ויילס חזרה לבמה המרכזית של כדורגל הנבחרות והצליחה להשיג נקודה חשובה עם פנדל מדויק של גארת' בייל. לפני כן, טים וואה העלה את ארה"ב ליתרון במחצית ראשונה טובה משמעותית של האמריקאים.

הקפטן הוולשי שהיה מלך השערים של הנבחרת עוד לפני המשחק, כבש את שערו ה-41 במדים הלאומיים, במה שהיה השער הראשון שלהם מאז שטרי מדווין הבקיע בניצחון על הונגריה במונדיאל 1958.

בייל התראיין בסיום וחש גאווה על מה שנבחרתו השיגה: "זאת הרגשה נפלאה להבקיע במעמד הזה, אבל יכולנו גם להשיג את כל שלושת הנקודות. זאת הייתה הופעה קבוצתית נהדרת שלנו, במיוחד במחצית השנייה. אנחנו גאים במה שהשגנו היום. יש לנו עוד הרבה לעבוד ולהתפתח, אבל עם שינויים טקטיים כמו שהמאמן ביצע בחצי השני זה אפשרי. כל קבלת ההחלטות של המאמן היו פנטסטיות, זה מראה כמה קלאס יש לו. המון קרדיט לו ולחברים שהראו המון אופי".

המאמן הוולשי, רוברט פייג' הוסיף: "לחזור מפיגור מול נבחרת נהדרת כמו ארה"ב מראה שיש לנו הרבה אופי. החילוף שביצעתי במחצית על דניאל ג'יימס זה ממש לא משהו אישי נגדו, קיפר מור התאים למשחק ולמה שרצינו להשיג. זה היה שווה את ההמתנה של 64 שנים, לראות את כל הקיר האדום חוגג איתנו היה מדהים".

על בייל אמר: "הוא מעולם לא אכזב אותנו, זה בדיוק מי שהוא. פעם נוספת זה הכל על גארת' בייל".

בצד האמריקאי הביעו אכזבה על כך שאיבדו את היתרון של טים וואה בשלב מאוחר של המשחק, כשהם נראו טוב יותר לאורך רוב הדקות. החלוץ בן ה-22 כבש את שערו הרביעי במדים הלאומיים, והראשון לבית משפחת וואה שהעפיל וכבש במונדיאל, אחרי שאביו ג'ורג' לא עשה את זה במדי נבחרת ליבריה.

החלוץ הסתכל על חצי הכוס המלאה אחרי התיקו: "הדבר החשוב ביותר עבורנו הוא שלא הפסדנו. שמרנו על השוויון, וכעת נתמקד במשחק הבא. השער הזה הוא רגע חשוב בשבילי, זה משהו יוצא מן הכלל במשחק כזה".

מאמן הנבחרת האמריקאית, גרג ברהולטר, הביע תסכול: "זה היה משחק קשה במיוחד. השארנו הכל על המגרש ולא הצלחנו לשמור על היתרון. שמח בשביל טים על השער, בטוח שאביו גאה בו, שניהם חלוצים נפלאים כמובן. יש לנו עוד הרבה על מה להילחם בבית הזה ונעשה הכל כדי לעלות לשמינית הגמר".

על ג'יו ריינה שלא שותף: "הוא לא היה כשיר במאת האחוזים, למשחק הבא הוא יהיה וייקח חלק".

טים וואה, שחקן נבחרת ארה"ב. GettyImages
שער היסטורי עבורו. וואה/GettyImages

המספרים

* שער רביעי לוואה במדי ארה"ב וראשון אי פעם במונדיאל. אביו, ג'ורג' וואה, מעולם לא שיחק באליפות העולם במדי נבחרת ליבריה.

* טיילר אדאמס הוא הקפטן הצעיר ביותר במדי ארה"ב במונדיאל בגיל 23.

* הקבוצה עם הכי הרבה שחקנים משתי הנבחרות הערב היא פולהאם, כשבארה"ב כמעט פי שניים שחקנים משחקים באירופה ולא ב-MLS.

* נבחרת ויילס שחזרה את התוצאה ממחזור הפתיחה במונדיאל האחרון בו השתתפה (1958). אז, זה הסתיים ב-1:1 עם נבחרת הונגריה.

* זה היה השער ה-41 של גארת' בייל בנבחרת ויילס - הגדיל את הפער בפסגה כמלך שערי הנבחרת בכל הזמנים.

* השער של טים וואה היה הראשון שויילס ספגרה מאז אותו מונדיאל ב-1958, אז האחרון שכבש מולה היה פלה הברזילאי.

* יונוס מוסא הפך לשחקן הצעיר ביותר לפתוח בהרכב בתולדות ארה"ב במונדיאל בגיל 19 ו-357 ימים.

לוח משחקי בית ב'

ויילס - איראן (12:00, 25.11)
אנגליה - ארה"ב (21:00, 25.11)

ויילס - אנגליה (21:00, 29.11)
איראן - ארה"ב (21:00, 29.11)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully