וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בפעם השנייה ברצף: הפועל אשדוד מחזיקת גביע ווינר-שופטים

האלופה הגנה על התואר אחרי 26:33 על מכבי ראשון לציון והשלימה זכייה רביעית בכל התארים האפשריים. ווקייביץ': "שיחקנו מדהים, אחרי ניצחון כזה אני בשמיים"

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 21.11/ספורט1

הפועל אשדוד השלימה הערב (שני) זכייה שנייה ברציפות בגביע ווינר-שופטים של ליגת הכדוריד ותואר רביעי רצוף בכל המסגרות. האדומים גברו 26:33 על מכבי ראשון לציון בגמר המפעל.

רבע השעה הראשונה של המשחק הייתה שוויונית, אבל שם אשדוד עלתה ליתרון של 6:8, ופאבל אטמן הורחק בכרטיס אדום בעקבות פגיעה באלכסנדר באביץ', שהיה מהבולטים באשדוד בפתיחה יחד עם סבטיסלב ורקיץ' השוער, ניבו לוי ואור פרקש. משם, אשדוד הציגה את הדקות הטובות ביותר שלה מתחילת העונה. היתרון הלך וגדל, עם סדרת עצירות של ורקיץ', ושערים של פרקש במתפרצות שהעלו את היתרון לשישה שערים - 10:16. ורקיץ' עם עוד מהלך של עצירה, ומסירה נהדרת למעבר לסטלמן - 11:18. ורקיץ' עצר פנדל, ובאביץ' וסטלמן חתמו מחצית תכליתית מאוד מצד האלופה ב-12:20.

במחצית השנייה, הצהובים מראשון לציון החלה לקזז בפיגור בעיקר בזכות יכולת הגנתית ותרומה התקפית מצידו של קסם עמיאל, שהוריד את הפיגור ל-24:19. שרון שלם הוריד למינוס 4 - 24:20 - שהוביל לחילוף שוערים, כאשר אורן מאירוביץ החליף את ורקיץ. ניבו לוי עצר את הריצה עם צמד שערים, וג'ו מתתיה לקח פסק זמן. יובל כץ ערך בכורה מחודשת באשדוד, וגם ריסטו וויאצ'יץ' ששב מפציעה. ורקיץ' עצר פנדל שני במשחק (ו-6 בשני המשחקים האחרונים) והאלופה הבטיחה את זכייתה בגביע.

הפועל אשדוד כדוריד. הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד, אתר רשמי
תואר רביעי רצוף לאלופה. הפועל אשדוד/אתר רשמי, הדר ואן קולא, איגוד הכדוריד

אנדראה ווקייביץ', מאמן אשדוד, היה מאושר בסיום על זכייה בתואר נוסף: "אני מאוד שמח על ההישג הנהדר. במחצית הראשונה עשינו הגנה, הרגנו את המשחק. שיחקנו מדהים. לפני המשחק, שמונה מהשחקנים שלי סחבו פציעות, אבל הם מבינים את המשמעות של כל תואר, ושל כל גמר עד כמה הוא חשוב. הם שיחקו והקריבו מעצמם, ואני מאוד מרוצה מהם. אנחנו צריכים לחשוב מתחרות לתחרות. העונה שעברה הייתה מדהימה. השנה אנחנו צריכים להוכיח הכל מחדש. לכן זה חשוב. ברמה האישית, אחרי כל הפסד אני לא ישן, ואחרי ניצחון כזה אני בשמיים. אני שמח שהלילה גם האוהדים נהנו מהכדוריד שלנו".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully