וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שון גולדברג: "אני בשיחות עם מכבי חיפה, מקווה שיהיה עדכון בקרוב"

21.11.2022 / 13:00

גאה להיות בלתי ניתן להחלפה ("זה חלום של כל שחקן"), נהנה מההכרה שסוף סוף קיבל ("תמיד האמנתי ביכולות שלי"), מעודד מהנבחרת ("עושה התקדמות משמעותית") ורוצה להישאר בחיפה. שון גולדברג יוצא לפגרה תשוש מתמיד, אבל גם מאושר מתמיד. ריאיון

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 21.11/ספורט1

אוהדי מכבי חיפה החסירו אתמול (ראשון) פעימה כאשר נטע לביא הוחלף על ידי אלון חזן רבע שעה בלבד אחרי שנכנס למשחק של נבחרת ישראל מול קפריסין. האוהדים הירוקים קיוו שלביא ושון גולדברג יקבלו מנוחה בשל העומס האדיר שיש עליהם בתקופה האחרונה, אבל השניים העדיפו לשחק.

בעוד שלביא נפצע, גולדברג שרשם יותר דקות מכל שחקן אחר במכבי חיפה העונה כולל השוער ג'וש כהן, יכול לסמן וי על כך שסיים את שני משחקי הנבחרת ללא פציעות. עכשיו הוא ייצא לפגרה ויזכה למנוחה לה הוא כל כך מחכה. אתמול לאחר המשחק התפנה גולדברג לשיחה עם וואלה! ספורט על הזימונים לנבחרת, חוסר המנוחה וגם החוזה העתידי במכבי חיפה

היית מאמין לפני שנתיים שתגיע למעמד של שחקן שאין לו תחליף? ועוד כבלם?

"קודם כל זה מחמיא מאוד. כיף לי לשחק בנבחרת ולייצג את המדינה שלי. אני מאושר מזה. אישית, תמיד האמנתי ביכולות שלי ואני שמח שעכשיו זה מקבל בא לידי ביטוי בקבוצה ובנבחרת. זה כיף גדול".

שון גולדברג, שחקן מכבי חיפה. מאור אלקסלסי
בשיאו. גולדברג/מאור אלקסלסי

כמה קשה לשחק כמות כזו של משחקים לא רק במכבי חיפה, אלא גם בנבחרת?

"זה לא קל מבחינה פיזית, אפילו די קשה, אבל לשחק במעמדים האלה זה חלום של כל שחקן. נכון שזה עמוס, אבל אין לי אפילו חצי תלונה. כל שחקן היה רוצה לשחק במכבי חיפה, בנבחרת, במעמדים כמו ליגת האלופות. זה חלום שמתגשם".

הנבחרת סיימה את שני המשחקים בתחושה חמוצה בעקבות ההפסד לקפריסין.

"כן, זו תוצאה מאכזבת מאוד. אף אחד לא אוהב להפסיד".

מה קרה לכם בהתקפות המעבר של הקפריסאים?

"לפעמים יש גם משחקים כאלה, אבל אני חושב שהנבחרת מציגה כדורגל חיובי שכיף לראות. אני חושב שאנחנו בגרף שיפור כל הזמן, למרות ההפסד. יש ימים כאלה, אבל בסך הכל אני באמת חושב שהנבחרת עושה התקדמות משמעותית".

sheen-shitof

מחיר חסר תקדים

המכשיר של הישראלים שהמציאו את מסירי השיער בהנחה בלעדית

בשיתוף Epilady
שון גולדברג, שחקן נבחרת ישראל. ברני ארדוב
באנקר גם במדים הלאומיים. גולדברג/ברני ארדוב

אז ברוח המונדיאל, מתי נעלה סוף סוף לטורניר גדול?

"אני חושב שצריך להסתכל צעד אחר צעד. כבר בליגת האומות ראינו את השיפור ואת החיבור שלנו כקבוצה. אנחנו מלוכדים מאוד, יש נבחרת טובה. אנחנו יכולים לעשות דברים יפים, אבל זה באמת יקרה רק אם נסתכל צעד-צעד ולא רחוק מדי".

לסיום, כולם רוצים לדעת מה יקרה איתך. החוזה שלך במכבי חיפה נגמר בתום העונה.

"אני בשיחות עם המועדון, ואנחנו נעדכן בקרוב. אני רוצה להישאר. כיף לי, אני נהנה מהקהל ומהמקום, וגם הם מרוצים ממני. זה הדדי לגמרי. אני מקווה שיהיו עדכונים בקרוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully