וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בהשראת ברצלונה: "הספלאש בראדרס הראו שהם עדיין ההצגה הכי טובה ב-NBA"

קליי תומפסון סוף סוף הרגיש כמו עצמו, קרי ממשיך להדהים את היריבות: אחרי שסטיב קר הקרין לשחקני גולדן סטייט מהלכים של בארסה של גווארדיולה, הם עשו טיקי-טאקה משל עצמם

תיקתקנו: סיכום אירועי היום בספורט, 21.11/ספורט1

גולדן סטייט אמנם עדיין במאזן שלילי ואמנם עדיין רחוקה משיאה, אבל לפחות הלילה (בין ראשון לשני) היא החזירה את חובבי הכדורסל כמה שנים אחורה, לתקופה בה ה"ספלאש בראדרס" היו התופעה הכי מלהיבה ומסעירה ב-NBA. קליי תומפסון וסטף קרי סיפקו אינספור רגעי קסם ומשחקים גדולים בעשור האחרון, והפכו לאחד הצמדים הקטלניים בתולדות הליגה. הלילה בניצחון 120:127 על יוסטון, הם צלפו במשותף 74 נקודות ו-17 שלשות, ובעיקר חזרו להדהים את הקבוצות היריבות, ולהטיל עליהן אימה מהאיום הכפול שהם מציבים בכל רגע נתון.

אחד הרגעים המלהיבים במשחק נרשם חצי דקה לסיום, כשקרי קלע שלשה אופיינית ממצב כמעט בלתי אפשרי, הגדיל את היתרון של הווריירס ל-9 ולמעשה סגר עניין. התגובות על הספסל של הרוקטס אמרו הכל, כשהמאמן ועוזריו תפסו את הראש בתסכול.

קליי תומפסון, גולדן סטייט ווריירס. Alex Bierens de Haan, GettyImages
"הרגשתי שוב כמו עצמי". תומפסון/GettyImages, Alex Bierens de Haan

"יש בינינו אחווה מיוחדת. היום זה הרגיש כמו פעם, כמו בימים אחרים", אמר קרי שקלע 33 נקודות, חילק 15 אסיסטים ו-7 ריבאונדים. 6 מהאסיסטים שלו הלכו לתומפסון, שסוף סוף איפס את הידית וצלף 41 נקודות כולל 10 שלשות. "אחרי עשור של רגעי קסם, הספלאש בראדרס הם עדיין ההצגה הכי טובה ב-NBA", כתבו ב-NBC - ותומפסון הסכים.

"זו תחושה מדהימה. אני מאוד קשה עם עצמי, וחיכיתי הרבה זמן למשחק כזה, לפתוח סוף סוף את השער למבול. מכאן אפשר רק לעלות למעלה", הוא בטוח. אחרי שפתח את העונה עם האחוזים הכי נמוכים בקריירה מהשדה (36.3) ומהשלוש (33.6) וספג ביקורת על בחירת הזריקות שלו, תומפסון משוכנע שהמשחק הלילה הוא רק ההתחלה. "אתם מכירים אותי, מבחינתי כל זריקה היא זריקה טובה, אבל לפעמים אני זקוק לחברים שלי כדי להכניס אותי לעניינים. הלילה זה קרה".

ההשראה להצגה של הווריירס באה גם בזכות סטיב קר, שהקרין להם לפני המשחק מהלכים של ברצלונה של פפ גווארדיולה. זמן קצר לאחר מכן, גולדן סטייט הציגה הטיקי-טאקה בגרסת הכדורסל. "זה מה שאנחנו עושים, פחות או יותר", מסביר תומפסון. "העקרונות דומים - תמיד מחפשים את השחקנים הפנוי, תמיד נעים ללא כדור. הערב שיחקנו ככה, והרגשתי שוב כמו עצמי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully