וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בית"ר תחזור לאימונים, אספרייה קיבל אישור לטוס לקולומביה

עודכן לאחרונה: 21.11.2022 / 9:21

אחרי שבוע חופש, הקבוצה תחזור אחר הצהריים לאימון במסגרת מצומצמת, ממנו ייעדרו הזרים וגרצ'קין. שחקן: "יכולים וצריכים לרשום חלק שני של העונה טוב בהרבה מהחלק הראשון"

תקציר: בית"ר ירושלים - בני סכנין 1:2/ספורט1

בית"ר ירושלים תחזור לאימונים היום (שני) במסגרת מצומצמת. אחרי שקיבלו מנוחה של שבוע ואחרי שהמאמן יוסי אבוקסיס חזר מחופשה פרטית משלו, ישובו אחר הצהריים השחקנים לאימונים, במטרה שלא יאבדו מכושרם. יחד עם זאת, הזרים של הקבוצה קיבלו עוד חופש שכן חלקם היה עם הנבחרות השונות. דנילו אספרייה קיבל אישור לטוס למולדתו קולומביה וייעדר גם מהאימונים הקרובים.

גם המגן השמאלי מקס גרצ'קין ששיחק אתמול עם נבחרת ישראל במשחק הידידות נגד קפריסין לא יחזור לאימונים ויקבל עוד כמה ימים של חופש. בבית"ר היו מרוצים מאוד שגרצ'קין זומן לנבחרת ושוב יש נציגות למועדון בנבחרת הבוגרת של ישראל.

בבית"ר ירושלים רוצים מאוד לרשום חלק שני מוצלח יותר לעונה מאשר החלק הראשון, ולהתרחק ממאבקי התחתית ככל האפשר. "אנחנו יכולים והאמת גם צריכים לרשום חלק שני טוב יותר בהרבה", אמר אחד השחקנים. "יש לנו קבוצה טובה ונשתפר עוד".

דנילו אספרייה שחקן בית"ר ירושלים. דני מרון
יחמיץ עוד מספר אימונים. אספרייה/דני מרון

בקבוצה יערכו מעין מחנה אימון במגרש בבת ים, משום שבמגרש בירושלים עדיין מבצעים שזרוע. בית"ר תערוך כל יום אימון כפול וכן שני משחקי אימון - נגד מכבי יפו והפועל רמת גן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully