וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחקן ההכרעה: דנילו אספרייה מככב בבית"ר ירושלים

עודכן לאחרונה: 15.11.2022 / 20:54

דנילו אספרייה כבש 7 שערים העונה, 6 מהם פלוס 2 בישולים הגיעו במשחקים שבהם בית"ר ירושלים ניצחה. אבוקסיס התמוגג מהקהל, שועה חזר לעניינים וניקולאסקו מרגיש כמו בבית. אורי דהן: "לא נגררנו לפרובוקציות של המפגשים האלה". וגם: החיזוק האפשרי בינואר

תקציר: בית"ר ירושלים - בני סכנין 1:2/ספורט1

את כמות האוויר שהוציא יוסי אבוקסיס לאחר הניצחון 1:2 של בית"ר ירושלים על בני סכנין אפשר היה לראות כבר כשהגיע לעמדת הראיונות בסיום המשחק. הוא לא שמח, רק הרשה לעצמו לנשום והרגיש שאפשר לצאת לפגרה ללא חבל על הצוואר ואווירה שלילית שיכולה הייתה להקרין על כל העונה. אבוקסיס שומע הכל. ב-0:1 הוא גם שמע את אילו בקהל עם ה"תתפטר" והקללות שהושתקו על ידי הרוב, אך הוא גם ידע שהפסד במשחק הזה והכל יהפוך להיות נפיץ יותר.

ייאמר לזכות אבוקסיס - בית"ר ניצחה את סכנין בעיקר בהכנה המנטלית, כל השבוע דיברו במועדון לאיזה מקומות המשחק יכול להיגרר, גם בפיגור. ושחקני בית"ר ידעו אך לא להגיע לשם, להתרכז בכדורגל, לעשות מהפך ולנצח את המשחק. או כמו שאמר אורי דהן בסיום: "לא נגררנו לפרובוקציות שהמפגשים האלה מגיעים אליהם בדרך כלל".

אוהדי בית"ר ירושלים. קובי אליהו
סיפקו אווירה מחשמלת. אוהדי בית"ר/קובי אליהו

הלחץ הגדול היה במחצית. אבוקסיס הכניס שני שחקנים חדשים לקישור - אילי מדמון ובר כהן, העלה את דגני מההגנה לקישור והעביר את שועה ואספרייה לצדדים. למעשה פרט לניקולאסקו, אף שחקן בקישור ובהתקפה לא היה בעמדה בה החל את המשחק.

ירדן שועה לא כבש לאורך כל הסיבוב, אך הוא כן מעורב בשישה שערים, השתפר משמעותית בחודש האחרון והצמד ההתקפי שאחראי על המספרים בדמות אספרייה וניקולאסקו הפכו לשלישיה. אספרייה עצמו כבש העונה 7 שערים, 6 מהם פלוס שני בישולים היו בארבעת המשחקים בהן בית"ר ניצחה ועשתה 12 מתוך 13 הנקודות שלה - שחקן הכרעה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

איך הופכים אריזת פלסטיק לעציץ?

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר
ירדן שועה, חלוץ בית"ר ירושלים. דני מרון
השתפר משמעותית בחודש האחרון. ירדן שועה/דני מרון

בבית"ר יחלו לחשוב על ינואר כעת, אבל לא יקבלו החלטות כל כך מהר. לאבוקסיס יש מנוחה קצרה, אחרי זה מחנה, משחקי אימון ועבודה קשה בתקווה לשפר את כולם, אבל חשוב לזכור שיש לו עוד הרבה משחקים (אחד בגביע) לפני שיוכל להשתמש בשחקני רכש והוא צריך את הסגל הנוכחי מפוקס. במועדון אף הוסיפו אתמול: "אם נקשיב למה שאומרים אז צריך כאן 4 שחקנים. בינואר קשה מאוד, אם נצליח לצרף שני שחקנים שיעזרו לנו זה יהיה מעל ומעבר, כרגע גם הקבוצה הזאת יכולה לעשות יותר".

כרגע נראה כי בתקופה הקרובה יחלו במועדון בגישושים לינואר בנוגע לשוער וקשר. עמית כהן חש ברע ובסופו של דבר נגרע מהסגל. יון ניקולאסקו שמח שסיים את המשחק ללא פציעות לקראת משחקי נבחרת מולדובה, כאשר בבית"ר סיפרו על החלוץ שמרוב שמחה הוא התחבק בסיום עם כל מי שעבר בדרכו, כולל המאבטחים, ואמר: "הייתי צריך את המעבר הזה לבית"ר בשביל הקריירה שלי".

והאמת? זה היה משחק של קהל. 12 אלף צופים אתמול, 11 אלף נגד הפועל חיפה, 19 נגד מכבי חיפה, טדי זה האצטדיון הכי לא מזמין לאוהד, הקבוצה עם סיבוב רע והרבה מאוד סימני שאלה בנוגע לאופק הנראה לעין. ועדיין, הקהל מגיע בהמוניו, תומך, דוחף בתקוה לימים טובים יותר או לפחות לראות תהליך בריא שנבנה לטווך הארוך.

יוסי אבוקסיס, מאמן בית"ר ירושלים. דני מרון
יוסי אבוקסיס, מאמן בית"ר ירושלים/דני מרון

יוסי אבוקסיס סיפר בסיום: "הגענו למחצית הראשונה אחרי שני המשחקים הכי טובים שלנו השנה - מכבי חיפה והפועל תל אביב, שני משחקים שהפסדנו, ספגנו 6 שערים ואיבדנו את הביטחון. התחלנו את המשחק, כדור שניתז למשקוף נופל לרגל של מלמד והכל ממשיך נגדך. זה לא שסכנין הגיעו למצבים בחצי ראשון אבל הייתה מחצית פחות טובה עבורינו".

"במחצית עשינו חילופים. הקהל היה איתנו, בר כהן נכנס מצוין, דגני שעבר לקישור וחשוב לציין את זה כי הוא בא והציע את זה לפני המשחק, אם נזדקק לו. למעשה כל המשחק הקבוצתי היה מצוין, מחצית אדירה שלנו. דברים עבדו טוב יותר, לחצנו, השווינו, המשכנו ללחוץ וניצחנו. מטורף מה שהיה כאן הערב".

"במחצית דיברנו על לא לוותר, לקחת את הדחיפה של הקהל, להיראות יותר טוב עם השינויים ולחזור למשחק. לגבי ירדן שועה, אני תמיד מצפה ממנו ליותר, יש לו את היכולות והוא צריך להיות עוד יותר טוב. הוא נתן כדורים גדולים אתמול, אבל שוב, אני חושב שהוא יכול הרבה יותר. הוא יודע שאני מצפה ממנו לזה".

"מבחינת לחץ, הנעת כדור, לקיחת שחקני מטרה אצל היריב - מהבחינה הזאת זאת הייתה המחצית הכי טובה שלנו השנה, גם בכמות המצבים בה גם עמוס לקח כמה כדורים, המון מצבים למחצית אחת, כשמוסיפים את המהפך והלחץ שהיה עלינו אפשר לומר שזאת המחצית הכי טובה השנה".

"אחרי הפגרה נצטרך לחזור מחוברים יותר. עד עכשיו הכל היה תוך כדי תנועה. ניקח כמה ימים של חופש ונחזור לעבוד קשה, אנחנו צריכים להיות קבוצה יותר טובה עם תוצאות יותר טובות, לא לספוג כמויות כאלה של שערים. יש לי ציפיות הרבה יותר גדולות מהשחקנים, אני מאמין שזה יקרה".

אורי דהן (מימין), ירדן שועה, אבישי כהן שחקני בית"ר ירושלים. דני מרון
מצא בית חם. אורי דהן/דני מרון

אורי דהן הוסיף: "עברתי תקופה לא קלה במכבי חיפה אבל אני מתרכז במה שקורה עכשיו. עשינו עוד צעד היום בהתקדמות, אבל מבחינתי מה שהיה מת וחושבים על המשחק הבא שאחרי הפגרה. הייתה צמרמורת מהאווירה בטדי. הוי הגדול זה הניצחון החשוב שמוקדש לקהל, שאני מקווה שיוביל אותנו קדימה ונתקדם במיקום בטבלה".

"יש לנו חדר הלבשה מדהים, מהכי צעיר ועד אופיר קריאף ואוראל דגני. כולם מחברים, כולם ביחד, מחייכים, צוחקים, יוצאים אחד עם השני. כשיש חדר הלבשה בריא זה בא לידי ביטוי במגרש. בית"ר זה מועדון מאוד גדול, מה שהיה עד עכשיו לא משקף. אני מאמין שמאחרי הפגרה דברים ייראו טוב יותר, לקח לנו זמן להתחבר. כרגע אני בבית"ר ירושלים. אני ארצה בעתיד לחזור למכבי חיפה ולהתפתח, לצאת לאירופה, אבל כרגע אני מתרכז בבית"ר ירושלים, צעד צעד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully