וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הפועל תל אביב מעודדת: "גם במשחק לא טוב היינו קרובים". הורטון יעזוב

21.11.2022 / 7:05

האדומים ניסו לשאוב אופטימיות מהדרבי, גינת יודע: הריבאונד הכריע. הורטון צפוי לעזוב אחרי גראן קנאריה, אונואקו יערוך בכורה

הפועל תל אביב רשמה אמש (ראשון) את הפסד הליגה הראשון שלה בעונת 2022/23 כשנכנעה למכבי תל אביב בהיכל מנורה 95:90. האדומים נשארו במקום השני בטבלה והפסידו דרבי שני העונה, אחרי שהפסידו למכבי גם בגמר גביע ווינר.

הפועל הפגינה הרבה אופי בהתמודדות, ולמרות שפיגרה לאורך שלבים ארוכים, הצליחה לרשום שני קאמבקים גדולים, גם ברבע השני וגם ברביעי, אלא שהדקות המשמעותיות שהכניסו אותה לפיגור היו בתחילת הרבע הרביעי שם נקלעה למספר דקות עם הגנה והתקפה פחות טובה. האדומים קיבלו 18 נקודות מג'ייקובן בראון ומשחק טוב גם מג'ורדן מקריי, תומר גינת ואקסבייר מנפורד, אך עיקר הבעיה הייתה בריבאונד ההגנה שם אפשרו למכבי תל אביב לקלוט 23 ריבאונדים בהתקפה.

"בסופו של דבר מה שניצח את המשחק זה ריבאונד ההתקפה שלהם, הם זרקו 13 כדורים יותר לסל שזה יותר מדי. לא שיחקנו את המשחק הכי טוב שלנו והיינו שם במצב לנצח. ממשיכים קדימה. צריכים להיות יותר מרוכזים, יותר אגרסיביים, לרצות יותר, לחפות אחד על השני. בטוח שבפעם הבאה נהיה יותר טובים", סיכם תומר גינת, "באנו ועשינו הכי טוב שאנחנו יכולים, היום זה לא הספיק, מקווה שבעתיד זה יספיק".

תומר גינת הפועל תל אביב מול ג'ון דיברתולומאו מכבי תל אביב. ברני ארדוב
יש סיבה לאופטימיות? גינת/ברני ארדוב

הפועל המריאה בשעות הבוקר המוקדמות לספרד בדרך הארוכה ללאס פלמאס לקראת המשחק נגד גראן קנאריה ביום רביעי הקרוב. האדומים יגיעו ליעדם בשעות הצהריים, ואז יזכו השחקנים למנוחה לקראת תחילת ההכנות למשחק החוץ הקשה ביורוקאפ.

הקבוצה תצא למשחק בסגל מלא, כולל שבעה שחקנים זרים, כשהסנטר צ'ינאנו אונואקו יערוך את הופעת הבכורה שלו במועדון במשחק זה, וגם ג'יילן הורד ישותף למרות שהוא לא כשיר לחלוטין. מי שלא ישחק הוא אדם אריאל שעדיין מתאושש מהפציעה שלו בשריר הירך.

כריס הורטון, שהתלבש אמש לדרבי וקיבל גיבוי מדני פרנקו שטען כי אם היה צריך לבחור סגל לדרבי נוסף למחר היה בוחר את אותו הסגל, צפוי לערוך את הופעת הפרידה שלו מהמועדון במשחק בלאס פלמאס. להורטון יש מספר הצעות באירופה, ובהפועל צפויים לשחרר אותו מה שיקל על המועדון מבחינה כלכלית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully